kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۹۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

کاندیدای نمایندگی کنگره آمریکا رد صلاحیت شد پرچم اسرائیل را لگدمال کرد

نامزد نمایندگی مجلس سنای آمریکا در کالیفرنیا، پس از اینکه از سوی مقامات این کشور رد صلاحیت شد، بیرون از ساختمان همایش جمهوری‌خواهان پرچم رژیم صهیونیستی را لگد مال کرد و برروی آن آب دهان انداخت و گفت: «من می‌خواهم به کالیفرنیا و کشورم خدمت کنم نه این دولت لعنتی اسرائیل.»

 
  سرویس خارجی-

تصاویر ویدئویی از «پاتریک لیتل» سیاستمدار اهل کالیفرنیا منتشر شده که نشان می‌دهد وی، پس از اینکه به خاطر داشتن دیدگاه‌های ضدصهیونیستی صلاحیتش رد می‌شود پرچم رژیم صهیونیستی را لگدمال کرده و آب دهان خود را هم روی آن می‌اندازد.
وی پیش از این نیز طی یک مصاحبه در یک رستوران در «برکلی» با صدای بلند گفته بود: «ما یک دولت‌اشغال شده هستیم. این یک دولت‌اشغالی صهیونیست است، ما هر آنچه را که اسرائیل می‌خواهد انجام می‌دهیم. یهودیان این کشور را برای مدت بسیار طولانی کنترل کرده‌اند.»
لیتل در ادامه می‌گوید: «هولوکاست یک کلاهبرداری است چرا که اردوگاه‌های بازداشتی که آلمانی‌ها برای یهودیان داشته‌اند، بسیار لوکس‌تر از اردوگاه‌های بازداشتی بودند که ما در کالیفرنیا برای ژاپن در طول جنگ داشتیم و اسرائیل نقش مهمی در بمب‌گذاری‌های تروریستی 11 سپتامبر ایفا می‌کند، یهودیان تجارت برده آفریقا را قبل از جنگ داخلی کنترل می‌کردند و در کشتن مسیحیان دخالت بسیاری داشتند... دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا توسط یهودیان گروگان گرفته شده و سازمان‌های رسانه‌ای از جمله فاکس‌نیوز، سخنگویان اسرائیلی هستند.»
به گفته لیتل «اسرائیل به گروه داعش و القاعده هم کمک می‌کند و بزرگترین دشمن
آمریکا است.»
لیتل حتی خاطر نشان می‌کند که «صحبت‌های من به خاطر دشمنی و یا نفرین کردن اسرائیلی‌ها نیست بلکه به این خاطر است که می‌خواهم هموطنانم از حقایق با خبر شوند.»