kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از مردم و مسئولان می‌خواهم در این روزهای ورود به ماه مبارک رمضان، سری به وصیت‌نامه شهدا بزنیم و با خواسته‌های برحقشان آشنا شویم. در بیش از 90 درصد از 55 هزار وصیت‌نامه شهدا سفارش اول پشتیبانی از ولایت فقیه و بعد حجاب اسلامی بوده است... به راستی ما چقدر در مسیر شهدا گام برمی‌داریم؟!
7345---0912
* مقاومت را از مردم فلسطین باید آموخت که پس از هفتاد سال رنج و جنگ و بدبختی همچنان با دستان خالی به نبرد با شیطان می‌روند و سازش با جنایتکاران را خطایی نابخشودنی و ظلمی به آیندگانشان می‌دانند.
5997---081
* برجام برای ملت ایران حاصل یا میوه‌ای نداشت که امروز بخواهند آن را درو کنند یا بچینند ولی دولت موظف است در مورد این بی‌حاصلی برجام به مردم توضیح دهد و از آنان عذرخواهی کند.
1361---021
* کجای برجام مشکل دارد که افراد دلواپس و منتقد را ناراحت کرده است! مگر غیر از این است که توانستیم با جهان حرف بزنیم و با خارج کردن چندین تن اورانیوم و تخریب 15 هزار سانتریفیوژ و بتن‌ریزی قلب راکتور اراک با آمریکایی‌ها چند دقیقه قدم بزنیم و عکس بگیریم؟!
4190---0917
* اروپایی‌ها اعلام کردند در سفر ظریف به بروکسل یک بسته جدید حاوی پیشنهاداتی مثل بیرون رفتن ایران از منطقه (سوریه، یمن، عراق و...) و عدم کمک به مظلومان تحت ستم استکبار و ایادیشان، ارائه می‌کنند! یعنی ما از منطقه‌ای که خانه ماست خارج شویم و اجازه دهیم شیطان بزرگ و کوچک به قتل‌عام ملت‌های منطقه که هزاران کیلومتر با آنها فاصله دارند بپردازند و ما دم فرو بندیم! و بگذاریم که قدم به قدم به مرزهایمان نزدیک‌تر شوند! زهی خیال باطل.
2131---0935
* دولتمردان ماموریت‌هایی را مشتاقانه پذیرفتند تا باری از دوش مردم کم کنند ولی متاسفانه نتوانستند و گیر کردند و دائم خسارت به ملت وارد می‌کنند و منافع ملی و کشور را به بیگانگان وامی‌گذارند. این آقایان اگر قائل به معاد و قیامت هستند، کنار بکشند و کار را به کاردان واگذارند.
9782---0912
* گویا بنای دولت بر عدم پذیرش هر تذکر دلسوزانه‌ای است که در آن از برجام ذکری به میان آید. مجلس خبرگان محل اجتماع عده‌ای از عالمان باتقوا و مجتهد و دلسوز است. این بزرگواران به خاطر خسارت‌های برجامی به کشور و نظام، از دولت خواسته‌اند حداقل در برابر این همه خسارت، یک عذرخواهی خشک و خالی کند. اما دولت در واکنش اعلام کرده است که منتقدان برجام باید عذرخواهی کنند! آقایان عکس یادگاری با کری و اوباما می‌گرفتند و لقب فتح‌الفتوح و آفتاب عالم‌تاب به برجام می‌دادند و حالا که به تذکر و هشدارهای دلسوزان بی‌توجهی کرده‌اند و همه چیز برملا شده، با فرار به جلو می‌خواهند مشکلشان را حل کنند!
علیمردانی
* یک خط مرموز مسبب جریان‌های ناخوشایند تصویب پالرمو و FATF در خانه ملت است، آنچه در مجلس در حال وقوع است به صلاح کشور نیست بدین خاطر وظیفه شورای نگهبان ایجاب می‌کند با حساسیت بیشتری بر مصوبات این مجلس، نظارت کند.
4587---021
* مدت زیادی است که پله‌برقی‌های واقع در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) از کار افتاده و با توجه به رفت‌وآمد افراد مختلف ازجمله سالمندان و افراد کم‌توان و زیاد بودن پله‌ها مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است و کسی در این ایستگاه پاسخگوی مردم نیست. لطفا مسئولین محترم مترو و شهرداری پاسخگو باشند.
محمدزاده  و تعدادی تماس مشابه دیگر
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 16
در پاسخ به مطلب مندرج با عنوان «پیاده‌رو خیابان شوش» در تاریخ 97/2/16 به آگاهی می‌رساند: بازار بلورفروشان شوش با توجه به نقش فرامنطقه‌ای و محلی در عرصه محصولات بلور هر روز میزان تعداد قابل توجهی از شهروندان تهرانی و دیگر شهرستانها برای تامین کالاهای مورد نیاز است و با توجه به فضای محدود بازار و تراکم جمعیتی بالا و تردد خودروهای عمومی و خصوصی، بار همه جانبه قابل توجهی را تحمل می‌نماید. از آنجا که مراجعه مشتریان زیاد بستری را برای حضور بساط‌گستران فراهم کرده این شهرداری هر روز با بهره‌گیری از نیروهای سازمانی و همچنین نیروهای معبربان اقدام به جمع‌آوری بساط‌گستران نموده و با توجه به هماهنگی با نیروی انتظامی اقدامات بازدارنده‌ای را برای حل این مشکل در دست اقدام دارد. بدیهی است با همکاری نیروی انتظامی مشکلات مذکور در آینده به حداقل کاهش می‌یابد و نظارت مستمر در این خصوص توسط عوامل شهرداری در حال اجرا است. از انعکاس مشکلات مربوطه  و مشابه شهروندان از آن جریده محترم تشکر می‌شود.»