kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
با تجمع مقابل لانه جاسوسی

دانشجویان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

جمعی از مردم و دانشجویان صبح دیروز با تجمع در مقابل و محوطه لانه جاسوسی سابق آمریکا، ضمن حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین، اعتراض خود را به انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف و کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

تجمع‌کنندگان سربندهای «القدس‌لنا» بر پیشانی خود بسته بودند و پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.
حجت‌الاسلام پناهیان: در طول تاریخ کوتاه رژیم منحوس صهیونیستی، این رژیم هیچ زمان مانند امروز ضعیف و مردنی نبوده است و در چنین شرایطی هیهات که مومنان، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای نابودی این باطل ضعیف شده کوتاه بیایند.
مردم ما هیچ‌گاه اسرائیل غاصب را جدی نگرفته‌اند از این پس هم آمریکا را جدی نخواهند گرفت. لعنت خدا بر کسانی که قدرت‌های پوشالی را جدی می‌گیرند.
سیاستمدارانی هم که آمریکا را جدی می‌گرفتند امروز حرفهایشان 180 درجه نسبت به پنج سال پیش تغییر کرده است. آنها که تره گندیده‌ برای آمریکا خرد می‌کردند الان می‌گویند مذاکره با آمریکا کار احمقانه‌ای است ولی ‌ای کاش زودتر می‌فهمیدند.
اگر سازشکار در جامعه ما نباشد، نه تنها به تحریم‌ها اضافه نخواهد شد بلکه تحریم‌های قبلی هم برداشته می‌شود، دشمنان به سازشکاران امید بسته‌اند و به این امید فشار می‌آورند، مردم ما یک روز انتقام خود را از سازشکاران خواهند گرفت.
اگر آمریکا به اثرگذاری تحریم‌ها یقین داشت چرا آمد و مذاکره کرد، آنها به احمق‌هایی که ما در درون داریم تکیه کردند و الان هم اگر می‌گویند تحریم‌ها را برمی‌گردانیم خوب می‌دانند که تحریم‌ها اثری ندارد ولی چون نمی‌توانند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند اینگونه دست و پا می‌زنند.
مسئولان ما باید تلاش کنند تا مردم غرب در برابر دولت ‌مردان سست عنصر خود و سیاست‌های آنها بایستند. شاید آنها نسبت به اسلام موافق نباشند ولی اگر هر جایی بدانند که شما ضد اسرائیلی هستید، شما را تشویق خواهند
کرد.
تجمع مردم همدان در حمایت از مردم فلسطین
مردم همدان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در محل امامزاده عبدالله این شهر تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان از همدان: تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی با نوشته‌های «با چتر ولایت به پا خیز ای دلاور، نابودی اسرائیل حتمی است ای برادر» و «رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است، آزادی فلسطین مرهون اتحاد است» دست داشتند. مردم همدان در این تجمع، با سردادن شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را محکوم کردند.
شماری از تجمع‌کنندگان نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «بیت‌المقدس قبله مسلمین، رها شود از دست غاصبین» انزجار خود از رژیم کودک‌کش را به نمایش گذاشتند.
بازرس منطقه‌ای قرارگاه امام حسین(ع) در غرب کشور، در جمع تجمع‌کنندگان گفت: حزب‌الله و جبهه مقاومت در فلسطین و سوریه لرزه بر اندام دشمنان انداخته و آنها را به اضطراب و استبصال کشانده است.
سرتیپ مهدی صدیقی افزود: مهم‌ترین مسئله جهان اسلام امروز منطقه فلسطین است و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند تفکر و اندیشه گسترش منطقه که در سر دارد را عملی کند اگرچه تلاش کردند با ایجاد داعش این تفکر را ایجاد کنند.صدیقی افزود: داعش به سیاق صهیونیست‌ها نه برای جان و ناموس شیعه ارزش قائل بود نه برای سنی، نه بر مسیحی رحم داشت نه کرد و ترکمان و هیچ قوم و مذهب دیگری، بلکه تمام این کارها برای استمرار قدرت استکبار و درهم ریختگی و ضعف ساختاری عالم اسلام است.
عضو قرارگاه مرکزی امام‌حسین(ع) افزود: اگر مدد انفاس قدسی حضرت امام(ره) نبود و سکان این کشتی به دست خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری واگذار نشده بود، آنچه در بحرین، سوریه، عراق و افغانستان می‌کنند در ایران هم می‌کردند. عضو قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با اشاره به رشد جبهه مقاومت در جهان اسلام افزود: اینها می‌خواستند با بهره‌گیری از برخی اختلاف‌افکنی‌ها در منطقه، جبهه‌ای در برابر جبهه مقاومت شکل دهند اما به فضل خدا این کارشان باعث قدرتمندتر شدن مقاومت شد.