kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

خواندنی از ورزش ایران


 
  * سید عبدی افتخاری رئیس ‌فدراسیون اسکی ایران با ژان فرانکو کاسپر رئیس‌ فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) پیش از آغاز کنگره فدراسیون بین‌المللی در نشستی صمیمی پیرامون اسکی ایران بحث و تبادل نظر کردند.
* با اعلام آمادگی ۱۱ تیم برای شرکت در مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، حریفان ایران مشخص شدند. بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی از ۲۷ مرداد الی ۱۱ شهریور برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون آسیا، ۱۱ تیم برای شرکت در مسابقات واترپلو المپیک آسیایی معرفی شدند. اسامی تیم‌ها به شرح زیر است: ایران، اندونزی، چین، ژاپن، سنگاپور، کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ، هند، قزاقستان، ازبکستان و عربستان.
* نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی که با درخشش خود در مسابقات جهانی، تیم ملی تنیس روی میز ایران را به دسته یک جهانی بردند، قرار است هفته آینده در دو رویداد بین‌المللی در هنگ‌کنگ و چین شرکت کنند.ملی‌پوشان کشورمان با هدایت جمیل لطف الله نسبی بامداد شنبه عازم هنگ کنگ می‌شوند تا در تور جهانی در این کشور شرکت کنند و پس از آن در مسابقات پلاتینیوم چین حضور پیدا خواهند کرد. این مسابقات در راستای آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در نظر گرفته شده است.