kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

دعوت امارات از وزیر صهیونیست برای سفر به این کشور همزمان با جنایات غزه!

دولت امارات همزمان با جنایات هولناک صهیونیست‌ها در غزه از يکي از وزرای این رژیم رسما براي سفر به اين کشور دعوت به عمل آورد! دعوت رسمی از رژیم صهیونیستی برای سفر به یک کشور عربی، بی‌سابقه است.

فلسطین روزهای بسیار حساس و سرنوشت‌سازی را سپری می‌کند. روز دوشنبه رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه به مردم غزه، تنها ظرف چند ساعت 60 فلسطینی را به شهادت رساند و 2700 نفر را هم زخمی کرد. تقریبا همه قربانیان این حملات به ضرب گلوله جان باخته‌اند. اوج جنایات این رژیم در کشتار کودکان و جانبازان در این روز بود. تنها گناه مردم فلسطین اعتراض به انتقال سفارت رژیم منحوس صهیونیستی از تل‌آویو به قدس شریف است. انتقال سفارت به شهر بیت‌القدس یعنی، فلسطین منهای قدس!
 در این شرایط کشورهای مرتجع عربی نیز به حامی صهیونیست‌ها تبدیل شده و سعی دارند مقدمات مشروعیت‌بخشی به این رژیم را فراهم کنند.
در همین ارتباط وزير مخابرات رژيم صهيونيستي فاش کرد از دولت امارات دعوتنامه‌اي رسمی براي سفر به اين کشور دريافت کرده است. به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، وي که بامداد دیروز دوشنبه با راديو ارتش اشغالگر صهيونيستي گفت‌وگو مي‌کرد افزود، «اين نخستين‌بار است که دولت امارات دعوتنامه‌اي رسمي براي يک وزير اسرائيلي ارسال مي‌کند تا از اين کشور ديدن کند.» وي افزود: «اين اقدام، در چارچوب تحولات دراماتيک در روابط اسرائيل و بسياري از کشورهاي عربي منطقه خليج‌فارس روي مي‌دهد.»
به گفته این وزیر صهیونیستی، «کشورهاي عربي هر روز بيش از پيش تمايل خود را براي برقراري روابط با اسرائيل فاش مي‌کنند و اين تحول در چارچوب تحولات جاري در محيط اسرائيل است، بسياري از مقامات عربي به ويژه کشورهاي عربی تمايل دارند در آينده نزديک به اسرائيل سفر کنند و در ابراز پشتيباني از تل‌آويو ترديد نشان نمي‌دهند.»