kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
با همکاری بسیج سازندگی انجام شد

ساخت 280 خانه برای مددجویان کمیته امداد خوزستان

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: 280 واحد مسکونی با کمک بسیج سازندگی استان برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ساخته شده است.
اهواز - خبرنگار کیهان:

مرتضی موصلی در مراسم امضای توافقنامه احداث و بازسازی‌ خانه‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بسیج سازندگی خوزستان اظهار داشت:  موضوع این توافقنامه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک بسیج سازندگی و سپاه در راستای  پیشبرد سیاست‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی نیازمندان و اقشار تحت پوشش کمیته امداد استان است.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: 400 واحد مددجویان روستایی شهرهای مختلف استان احداث و 800 واحد مسکونی در قالب این توافقنامه تعمیر و مرمت و بازسازی می‌شود.
به گفته وی در مجموع 1700 خدمت در بخش مسکن در قالب توافق‌نامه بین بسیج سازندگی و کمیته امداد استان به مددجویان ارائه می‌شود.
موصلی ادامه داد: به ازای هر واحد 250 میلیون ریال پرداخت می‌شود که 150 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 100 میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از طرف کمیته امداد امام خوزستان برای احداث مسکن مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده و مابقی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سپاه و بسیج سازندگی تامین خواهد شد.