kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

ملی‌پوشان کشتی آزاد در بازیهای آسیایی چگونه معرفی می شوند؟

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است آزادکاران ایران در بازی های آسیایی اندونزی پس از اعزام کشتی‌گیران به جام معتبر یاشاردوغو در ترکیه مشخص شوند.

پس از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در ۲ رویداد بازی های آسیایی اندونزی و مسابقات جهانی مجارستان، اعلام شد و نخستین مرحله اردوی تیم ملی از روز جمعه هفته جاری به صورت رسمی آغاز می شود.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بدلیل اهمیت فوق‌العاده حضور پرقدرت تیم ملی در بازی‌های آسیایی اندونزی، قرار است طبق صلاحدید کادر فنی نفرات مورد نظر در اوزان مختلف پیش از حضور در بازی های آسیایی در جام معتبر یاشاردوغو ترکیه کشتی بگیرند تا تکلیف نفرات اعزامی ایران به بازی های آسیایی مشخص شود.
جام یاشاردوغو از تاریخ ۵ تا ۷ مرداد ماه و در فاصله ۲۰ روز تا آغاز بازی های آسیایی برگزار می شود.
همچنین به احتمال فراوان و برای حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات جهانی، آزادکاران در تورنمنت دیمیتری کورکین روسیه که از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ شهریو برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
با توجه به فاصله ۲ ماهه بازی‌های آسیایی تا مسابقات جهانی مجارستان و اهمیت حضور پرقدرت در هر ۲ رویداد و بر اساس نتایج کشتی‌گیران، ممکن است در برخی اوزان یک کشتی گیر به هر ۲ رویداد اعزام شود. رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ نیز از ۲۸ مهرماه در بوداپست پایتخت مجارستان برگزار خواهد شد.