kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
رئیس‌سازمان تیم‌های ملی به ویتنام نمی‌رود

فرهادیان نزدیک درب خروج،ساعی در یکقدمی برگشت؟

با نظر رئیس‌فدراسیون تکواندو، رئیس‌سازمان تیم‌های ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا سوم تا پنجم خردادماه در ویتنام برگزار می‌شود و تیم‌های ملی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای آینده راهی هوشیمینه محل برگزاری این مسابقات می‌شوند.
شنیده می‌شود آرش فرهادیان که بعد از حسن ذوالقدر به عنوان مسئول سازمان تیم‌های ملی انتخاب شد، با نظر رئیس‌فدراسیون تکواندو در این سفر تیم ملی را همراهی نمی‌کند و شخص دیگری وظیفه سرپرستی تیم ملی را برعهده خواهد داشت. در این خصوص نیز زهرا سروی نایب‌رئیس‌بانوان مسئولیت تیم بانوان را قبول کرده و مسئول تیم آقایان نیز به زودی معرفی خواهد شد. رئیس‌فدراسیون تکواندو نیز ناظر فنی مسابقات خواهد بود.
فرهادیان در حالی از لیست اعزام به ویتنام خارج شده که مسئولیت‌های او در تیم ملی نیز محدود شده است. با اخباری که طی ماه‌های گذشته درخصوص حضور هادی ساعی در راس تیم‌های ملی به عنوان مدیرفنی منتشر شده و اتفاقات اخیر در سازمان تیم‌های ملی، به نظر می‌رسد به زودی پولادگر رئیس‌فدراسیون تصمیم نهایی را گرفته و با کنار گذاشتن رئیس‌سازمان تیم‌های ملی شرایط حضور هادی ساعی را فراهم کند. از داخل فدراسیون خبر می‌رسد که تلاش برای متقاعد کردن ساعی درخصوص همراهی تیم ملی در ویتنام به نتیجه نرسیده و وی بعد از بازگشت تیم ملی این مسابقات، به صورت رسمی کار خود را با تیم ملی آغاز خواهد کرد.