kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
وزیر اطلاعات:

انسجام مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان می‌شود

وزیر اطلاعات با بیان اینکه سست عهدی و پیمان‌شکنی یک طرفه رئیس‌جمهور آمریکا در طول تاریخ بشریت مورد تایید نبوده و نیست، تاکید کرد: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان یزد که به منظور انجام تودیع و معارفه مدیران کل اداره اطلاعات این استان در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد گفت: جامعه در صورت وجود امنیت و آرامش به شکوفایی می‌رسد لذا باید با هر آنچه موجب سلب آرامش و نشاط می‌شود، مقابله کرد.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: باید در خدمت مردم و وحدت جامعه بود تا سطح رضایت مردم از مسئولان ارتقاء یابد و در سایه آرامش و امنیت پایدار، مشکلات و کاستی‌ها رفع شود.
وی اقدامات سلبی و دستگیری را آخرین راهکار در نظام حکمت اسلامی اعلام کرد و گفت: وزارت اطلاعات با تدابیر علمی و هم‌افزایی مشکلات را با کمترین هزینه رفع می‌کند تا دلدادگی مردم به نظام حفظ شود.
وزیر اطلاعات اعتمادآفرینی و اطمینان‌بخشی برای رسیدن به آینده درخشان را لازمه اقدامات و فعالیت در جامعه دانست و افزود: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود.
وی به موضعگیری جدید ترامپ‌اشاره و اظهار کرد: سست عهدی و پیمان‌شکنی یک طرفه رئیس‌جمهور آمریکا در طول تاریخ بشریت مورد تایید نبوده و نیست.
وی در بخش دیگری از از سخنانش به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی‌اشاره کرد و گفت: باید در برابر کارآفرینان دست ادب به سینه گذاشت و از سرمایه‌گذاران برای ایجاد تولید در داخل کشور حمایت کرد.
وزیر اطلاعات افزود: هر گونه اقدام که موجب تزلزل سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود باید به عنوان مسئله‌ای امنیتی با آن برخورد کرد چرا که موجب فرار سرمایه و بروز مشکلات اقتصادی در کشور خواهد شد. وی پیدا کردن راهکاری جایگزین زندان و حبس برای بدهکاران بانکی را ضروری خواند و اظهار کرد: در کنار سلامت اقتصادی باید به صورت مشفقانه و دلسوزانه با متخلفان اقتصادی برخورد کرد.