kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

حمایت آل‌خلیفه از تجاوز اسرائیل به سوریه سران رژیم صهیونیستی را به وجد آورد

رژيم صهيونيستي از موضع رژيم آل خليفه در حمايت از حمله به سوريه، قدرداني کرد.

وزير ارتباطات رژيم صهيونيستي از موضع رژيم آل‌خليفه در قبال تجاوز ارتش صهيونيستي به سوريه قدرداني و اين موضع بحرين را تاريخي توصيف کرد.
به گزارش صداوسيما به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، «يعقوب قرّا »گفت که واکنش «خالد بن احمد آل خليفه» وزير خارجه بحرين، جز حمايت تاريخي از اسرائيل چيز ديگري نيست.
«خالدبن‌احمد»  وزیر خارجه رژیم بحرین در واکنش به تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه،‌ از این تجاوز حمایت کرد. وی هم‌صدا با اربابان غربی خود و رژیم صهیونیستی، ایران را مسئول این حمله دانست. او به جای محکوم کردن تجاوزهای نظامی مکرر رژیم اسرائیل به سوریه نوشت که تل‌آویو حق دارد از خود در برابر ایران دفاع کند!
وزیر خارجه رژیم بحرین که ید طولایی در حمایت از رژیم صهیونیستی و حملات کلامی علیه ایران دارد، در حالی کشورمان را متهم به حمله به فلسطین اشغالی می‌کند که  نظامیان این رژیم عصر روز چهارشنبه به مواضع ارتش سوریه  در القنیطره حمله راکتی و خمپاره‌ای کردند. ارتش سوریه نیز در پاسخ، بلندی‌های جولان اشغالی را هدف حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای خود قرار داد. رژیم بحرین طی یک سال گذشته اقدامات زیادی به صورت علنی و مخفیانه برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم اسرائیل انجام داده که آخرین آن اقدامات، مشارکت رکاب‌زن‌های بحرینی در مسابقات دوچرخه‌سواری این رژیم بود.
در همین رابطه، «حسین الدیهی» معاون دبیرکل «الوفاق» با اشاره به محوریت قضیه فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام گفت که صهیونیست‌های متجاوز اشغالگر هیچ جایگاهی بین ما ندارند و عادی‌سازی روابط با آنها مردود است و آنهایی که برای عادی‌سازی روابط تلاش می‌کنند نماینده مردم بحرین نیستند.