kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۱۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
وزیر دادگستری:

دشمنان به دنبال نفوذ در ارکان نظام هستند

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان تنها نسخه شفابخش برای پیشبرد امور کشور است گفت: دشمنان بدنبال نفوذ در ارکان نظام هستند.

سید علیرضا آوایی در جمع مسئولان قضایی خراسان رضوی، افزود: یگانه راه برون رفت از معضلات و حل مشکلات کشور، استقامت و تکیه بر توان داخلی است.
وی اظهار کرد: شان مسئولان، خدمت به مردم و حفظ نظام مقدس اسلامی به هر قیمتی است و مسئولان در این نظام شانی جز خدمت به مردم و تلاش در این جهت ندارند.
وی گفت: مسئولان باید با تمام توان در حوزه‌های تخصصی خود به دنبال حل مشکلات مردم بوده و در برابر مسائل و حوادث خویشتن‌دار باشند.
آوایی با اشاره به وجود ارتباط مستمر بین روسای قوا افزود: این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و به تبع آن در استانها نیز باید مسئولان با حفظ شان و استقلال لازم، تمام تلاش خود را برای هم افزایی و ایجاد وحدت و همدلی به کار گیرند.
وی گفت: تلاشهای مذبوحانه دشمن برای تغییر نظام در ابعاد مختلف با شکست مواجه شده است اما دشمنان دست از تلاش برنخواهند داشت و از طریق استحاله به دنبال ایجاد تغییر و نفوذ در ارکان نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان
هستند.
وزیر دادگستری افزود: امروز هیچ راهی جز وحدت، همدلی، حفظ هوشیاری و افزایش سطح بصیرت نداریم چرا که دشمن با تمام ظرفیت به دنبال ضربه زدن به ملت ماست.
وی گفت: مسئولان باید مشکلات یکدیگر را درک کرده و با همه وجود و در چهارچوب شرع مقدس و قانون به دنبال حل مشکلات مردم باشند.