kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

100 دستگاه آمبولانس در انبارهای جلفا خاک می‌خورد

رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی تبریز درخصوص یکصد دستگاه آمبولانس دپو شده در جلفا گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با پلاک‌گذاری شماره ارس مخالفت کرده و اجازه نمی‌دهد به‌غیر از محدوده مشخص‌شده، خودرو با پلاک منطقه آزاد ارس تردد کند.




محمدحسین صومی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با یکصد دستگاه آمبولانس دپو شده در جلفا اظهار داشت: متأسفانه این آمبولانس‌ها مدت دو سال است که خریداری ‌شده و بنابر این بود با شماره منطقه آزاد ارس پلاک‌گذاری و در استان توزیع شود.
وی افزود: اما پلیس راهنمایی و رانندگی با این موضوع مخالفت کرده و عنوان داشته اجازه نمی‌دهیم غیر از محدوده مشخص‌شده، خودرو با پلاک منطقه آزاد ارس در جاهای دیگر تردد کند.
رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه کرد: با توجه به این موضوع، تنها 10 دستگاه به منطقه مرند و خداآفرین تحویل داده‌ شده و مابقی همچنان اجازه توزیع ندارند.
وی خاطرنشان کرد: پس از پیش آمدن این شرایط، تصمیم گرفته شد شماره پلاک ملی شود اما تا به امروز که دو سال گذشته، تلاش‌های زیادی شده اما فعلاً ثمری نداشته و هر بار برای اتمام کار مراجعه می‌کنیم، نامه دیگر می‌خواهند.
صومی با بیان اینکه متأسفانه در یک بروکراسی اداری گرفتار شده‌ایم، ادامه داد: با این‌ وجود همچنان نمایندگان علوم پزشکی تبریز در تهران درگیر حل مشکل شماره‌گذاری آمبولانس‌ها هستند.