kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۹۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

اخبار کوتاه از فوتبال

برانکو: می‌خواهیم قدرت‌مان را به همه نشان دهیم
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر اظهار کرد: هر دو تیم به مرحله بعد صعود کردند و این یک بازی تشریفاتی است. ما می‌خواهیم صدرنشین گروه شویم و به مرحله بعد صعود کنیم. در مرحله بعد با الاهلی عربستان یا الجزیره قطر دیدار خواهیم کرد.او ادامه داد: به عنوان بهترین تیم لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهیم قدرت‌مان را به همه نشان دهیم. می‌خواهیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. ما بازی‌های السد را نگاه کردیم و با آنها در دوحه بازی کردیم. این تیم را می‌شناسیم و برای آنها احترام قائل هستیم. من نمی‌خواهم درباره بازیکنان السد صحبت کنم. این تیم بازیکنان خوبی دارد که بازیکنان خارجی بخشی از آنها هستند. ژاوی یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های گذشته بود. همان‌طور که گفتیم کیفیت خوب بازی خودمان را در این بازی نشان دهیم. بازیکنان برای بازی فردا(امروز) آماده هستند و من خوشبینم که می‌توانیم بازی را ببریم.
اعتصاب دوباره تراکتوری‌ها
بازیکنان تراکتورسازی به دلیل مشکلات مالی، بار دیگر حاضر به تمرین نشدند.در حالی که قرار بود تمرین دیروز تراکتورسازان پشت درهای بسته انجام شود تا این تیم آماده دیدار برابر الغرافه شود، بازیکنان این تیم از حضور در تمرین سر باز زدند و حاضر به تمرین نشدند.بازیکنان تراکتورسازی دیروز ۱۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کردند و مجموع دریافتی آنها به ۵۰ درصد رسید اما به نظر می‌رسد آنها از این شرایط راضی نیستند و خواهان دریافت رقم بیشتری از مبلغ قرارداد خود هستند.تراکتورسازی باید روز سه‌شنبه در دیداری تشریفاتی برابر الغرافه قطر به میدان برود.
میزبان فینال جام‌حذفی پایان هفته مشخص می‌شود
مسئول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ فوتبال می‌گوید پس از بازدید نهایی از ورزشگاه اروند خرمشهر، سازمان لیگ تصمیم نهایی‌اش را برای تعیین محل برگزاری فینال جام حذفی اتخاذ می‌کند. دیدار فینال جام‌حذفی بین دو تیم استقلال تهران و خونه‌به‌خونه بابل قرار است ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار شود اما هنوز تکلیف ورزشگاه محل برگزاری آن مشخص نشده است. هفته گذشته سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ فوتبال در بازدیدی که از ورزشگاه اروند خرمشهر داشت اعلام کرد که این ورزشگاه مشکلاتی دارد که مسئولان آن قول مساعد دادند که حل شود. قرار بود تا پایان هفته گذشته سازمان لیگ فوتبال تصمیم نهایی‌اش را برای تعیین محل برگزاری فینال جام‌حذفی بگیرد که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.سعید فتاحی در پاسخ به این سؤال که آیا سازمان لیگ ورزشگاه نهایی‌ فینال جام‌حذفی را انتخاب کرده است، اظهار کرد: قرار است تا پایان این هفته با ادامه بررسی‌هایمان تصمیم نهایی را برای تعیین ورزشگاه محل برگزاری فینال جام‌حذفی بگیریم. قرار است دوباره این هفته از ورزشگاه خرمشهر بازدید کنیم که اگر امکانش باشد فینال جام حذفی را در این ورزشگاه برگزار کنیم. ما پس از بازدید دوباره از ورزشگاه خرمشهر تصمیم نهایی‌مان را می‌گیریم.
قوچان‌نژاد هفته خوب لژیونرها را تکمیل کرد
مهاجم ایرانی هیرنفین توانست این هفته برای تیمش به گلزنی بپردازد. در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ هلند چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها هیرنفین در خانه زوله با 2 گل به برتری رسید. رضا قوچان‌نژاد از ابتدا در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشت و نمایش خوبی ارائه داد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.به این ترتیب بعد از گلزنی کاوه رضایی، علیرضا جهانبخش و دو گل از سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد نیز توانست گلزنی کند تا بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا هفته خوبی را سپری کنند.
آغاز تمرینات تیم ملی «ب» فوتسال از سوم اردیبهشت
سیدمحمد ناظم‌الشریعه ‌در مورد آخرین وضعیت و تشکیل تیم ملی فوتسال «ب» گفت: طبق هماهنگی‌هایی که کادر فنی انجام داده اولین تمرینات تیم ملی «ب» از سوم اردیبهشت ماه با حضور ۳۶ نفر در ۳ مرحله اردو برگزار می‌شود. سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد برگزاری شروع لیگ برتر در 15 تیر ماه گفت: طبق درخواستی که من داشتم قرار بود این مسابقات از عید فطر شروع شود اما شنیده‌ام که سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در مصاحبه‌های خود عنوان کرده لیگ برتر از 15 تیر برگزار می‌شود. در حال حاضر منتظر هستیم جلسه آینده سازمان لیگ و کمیته فنی برگزار شود تا این موضوع بار دیگر بررسی شود.