kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

حوادث کوتاه از کشور

انفجار شئ مشکوک
خرم‌آباد – خبرنگار کیهان: انفجارشئ مشکوک جان دو تن را در خرم‌آباد گرفت و یک نفر را مجروح کرد.
برپایه این گزارش، شخصی به نام جهانگیر شکری 43 ساله که به جمع‌آوری و فروش ضایعات ‌اشتغال داشت، درمحل سابق پارکینگ متروکه شهرداری خرم‌آباد واقع درجنب پل جهادگران که بقایای ستون‌های آهنی آن باقی است، براثر انفجار شئ مشکوک دردم جان سپرد و دو رهگذر به نام‌های مهراب فاضلی و چراغعلی نیکو که از کنار آن محل عبور می‌کردند مورد اصابت ترکش قرارگرفتند.
نیروی انتظامی اعلام کرد که موضوع تحت بررسی است.
واژگونی پراید
قاین – خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی سواری پراید در کیلومتر 85 محور قاین به خواف، خانم 52 ساله‌ای در دم جان باخت و سه نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند.
سرهنگ رضایی علت حادثه را بی‌احتیاطی راننده در عدم توجه به جلو عنوان کرد و از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
دستگیری باند حفاران
شهرکرد – خبرنگار کیهان: فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دستگیری باند حفاران غیر مجاز در روستای دستگرد امامزاده از توابع شهرستان شهرکرد خبر داد.
سرهنگ محسن زمانی اظهار داشت: طی یک عملیات اطلاعاتی فرماندهی یگان حفاظت استان موفق به متلاشی کردن یک باند 9 نفره حفاران غیر مجاز در حین حفاری در منطقه تاریخی کمه روستای دستگرد امامزاده از توابع شهرستان شهرکرد شد که از این تعداد پنج نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و چهار نفر دیگر از محل حادثه متواری شدند.
سارق 14ساله اینترنتی
اصفهان – خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس فتا اصفهان گفت: سارق 14 ساله اینترنتی که از حساب یکی از شهروندان مبلغ چهار میلیون ریال بصورت اینترنتی برداشت کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم که پسری 14 ساله و خارج از استان اصفهان سکونت داشت شناسایی و دستگیر شد.
قاچاق پارچه
شاهرود - فارس: فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود از کشف محموله میلیاردی پارچه‌های قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سید مجتبی‌اشرفی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری موفق به کشف 166 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال شدند.
آتش‌سوزی درهتل
نوشهر - تسنیم: فرماندار نوشهر از مهار کامل آتش‌سوزی در هتل بانک مرکزی نوشهر خبر داد.
عبدالصمد صفرنژاد گفت: آتش‌سوزی هتل بانک مرکزی در منطقه دزدک شهرستان نوشهر که با یک کشته همراه بود با تلاش آتش نشانان مهار شد.
وی افزود: در این حادثه که بر اثر آتش‌سوزی در یکی از طبقات این مجتمع اتفاق افتاد هفت نفر مصدوم شدند و یک مردجان باخت. مصدومین که شش آقا و یک خانم بودند پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شدند.
درگیری وتیراندازی
یاسوج- ایرنا: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: درگیری و تیراندازی در روستای گوشه، حومه یاسوج از توابع شهرستان بویراحمد پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.
جلال پوران فرد افزود: در این حادثه مصدومان به وسیله تفنگ ساچمه‌ای و سلاح سرد مصدوم شده بودند.
رئیس ‌مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سه نفر از مصدومان این حادثه پس از امداد و نجات اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
وی اظهار داشت: دو مصدوم دیگر نیز با خودروی شخصی به بیمارستان منتقل شدند.
نجات مسافران
بندر عباس - خبرگزاری صدا و سیما: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 85 مسافر یک شناور حادثه دیده در مسیر قشم- بندرعباس به سلامت به بندر شهید حقانی رسیدند.
الله مراد عفیفی پور افزود: شناور مسافری سپهر دریا از بندر شهید ذاکری قشم عازم بندر شهید حقانی بندرعباس بودکه به علت نقص فنی ناشی از آتش‌سوزی جزیی در موتورخانه از ادامه مسیر بازماند.
وی اضافه کرد: دو شناور ناجی به همراه کارشناسان ایمنی به موقعیت اعزام و آتش‌سوزی محدود در موتورخانه با همکاری پرسنل شناور، کنترل شد.
برخورد زنجیره‌ای
سمنان - مهر: رئیس ‌پلیس‌راه استان سمنان از برخورد پنج خودرو در کیلومتر ۸۵ محور سمنان- دامغان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مجروح شدند.
سرهنگ حسن خسروجردی با بیان اینکه پنج خودرو به دلیل لغزندگی و بارش باران در کیلومتر ۸۵ محور سمنان - دامغان با یکدیگر برخورد کردند، ابراز داشت:  به علت عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی در شرایط بارانی این خودروها دچار خسارت شدند.
پوشاک قاچاق
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامي شهرستان «لنجان» از كشف یک محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ «غلامرضا افشاري» گفت: پلیس حین کنترل مبادی ورودی و خروجی این شهرستان به یک کامیونت مشکوک و آن را متوقف که در بازرسی از آن مقدار 12 هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق را کشف کرد.
وی اضافه کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد.
تصادف مرگبار
تبریز – باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد دو دستگاه پراید و یک دستگاه پیکان در محور تسوج - سلماس یک کشته و چهار زخمی برجای
گذاشت.
وحید شادی‌نیا  افزود: چهار دستگاه آمبولانس اورژانس امدادرسانی این حادثه رانندگی را برعهده داشتند و تمام مصدومان تحت اقدامات درمانی به بیمارستان سلماس انتقال یافتند.
وی اضافه کرد: راننده ۴۰ ساله یکی از پراید‌ها فوتی این حادثه مرگ بار بود.
مرگ دو دانشجو
خرم‌آباد – خبرنگار کیهان: رئیس ‌دانشکده دارو‌سازی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: واژگونی خودرو دانشجویان دانشکده داروسازی خرم‌آباد دوکشته و دو مجروح به جا گذاشت.
حسنوند افزود:خودروی حامل چهار تن از دانشجویان رشته داروسازی این دانشگاه در دو کیلومتری جاده خرم‌آباد - بروجرد واژگون که در این حادثه علی میر سالاری دردم کشته شد.
حسنوند اضافه کرد: سه سرنشین این خودرو به نام‌های امیررضا مینایی، سینا دارایی و علی اصغر کوشکی نیز مصدوم شدند و به بیمارستان شهدای عشایر انتقال یافتند.