kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

فیلم «میتینگ شیطان» درباره داعش تولید شد(اخبار ادبی و هنری)

کارگردان فیلم «میتینگ شیطان» از نمایش جنایات داعش و جانفشانی‌های مدافعان حرم در این فیلم خبر داد. فیلمی که به مناسبت سالگرد عملیات تروریستی داعش در تهران از تلویزیون پخش خواهد شد.

رضا خادم‌الحسینی، کارگردان فیلم «میتینگ شیطان» در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان درباره اینکه چرا در اولین فیلم خود به داعش پرداخته گفت: خرداد سال 96 که عملیات تروریستی داعش در تهران اتفاق افتاد، این موضوع به دغدغه شخصی‌ام تبدیل شد، به همین دلیل نیز موضوع داعش و مدافعان حرم را به عنوان اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند خودم انتخاب کردم.
وی افزود: حرکت مدافعان حرم ، حرکت مقدسی است؛ آن‌ها باعث شدند آتشی که قرار بود وارد کشور ما شود، در کشور دیگری مهار شود. مدافعان حرم، کار دو سر بردی را انجام دادند. آن‌ها هم به کشوری دیگر امنیت بخشیدند و هم جلوی یک تهاجم به داخل کشور را گرفتند. قطعا ارزش و عظمت کار مدافعان حرم در آینده برای مردم بیشتر روشن خواهد شد. البته در این فیلم به تلاقی همکاری نیروی انتظامی، سپاه و وزارت اطلاعات در برقراری امنیت در کشور پرداخته‌ایم.
خادم الحسینی به این پرسش که آیا شاهد یک فیلم اکشن خواهیم بود هم پاسخ داد: با توجه به اینکه این اثر هیچ حمایت کننده مالی نداشت، از بودجه پایینی برخوردار بودیم، اما سعی کردیم پنج، شش صحنه اکشن در کار خلق کنیم.
وی درباره پخش «میتینگ شیطان» هم گفت: تولید این فیلم به پایان رسیده و قرار است خرداد امسال و به مناسبت سالگرد عملیات تروریستی داعش در تهران ، از یکی از شبکه‌های سیما پخش
شود.