kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
اذعان وزیر آموزش و پرورش به صدمات تربیتی پیام‌رسان‌های خارجی به دانش‌آموزان

پیام‌رسان‌های داخلی جایگزین نمونه‌های خارجی در آموزش و پرورش می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیام‌رسان‌های داخلی به سرعت در حال رشد هستند و در حوزه فعالیت‌های آموزش و پرورش نیز به سرعت آنها را جایگزین نمونه‌های خارجی خواهیم کرد.


به گزارش فارس، سید محمد بطحایی با ‌اشاره به فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی برای دانش‌آموزان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم و کمک کنیم پیام رسان‌های داخلی بین مردم جا باز
کنند.
وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: پیام رسان‌های داخلی به سرعت در حال رشد هستند و در حوزه فعالیت‌های آموزش و پرورش نیز به سرعت آنها را جایگزین نمونه‌های خارجی خواهیم
کرد.
امضای قرارداد با ۲ پیام‌رسان داخلی
تا چند روز آینده
بطحایی با‌ اشاره به سیاست جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی در آموزش و پرورش گفت: بخشنامه‌ای را چند روز پیش صادر کردیم و در آن تاکید شده است که با توجه به سیاست‌های کلی نظام نباید برای پیام رسان‌های خارجی انحصار وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: با برخی از پیام رسان‌های داخلی مذاکرات را شروع کردیم و تا چند روز آینده با دو پیام رسان داخلی قراردادی را منعقد خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تمام واحدهای اداری باید برای امور اداری از پیام رسان داخلی استفاده کنند.
بطحایی با ‌اشاره به صدمات تربیتی پیام رسان‌های خارجی به دانش‌آموزان بیان داشت: از دانش‌آموزان می‌خواهم پیام رسان‌های داخلی را جایگزین نمونه‌های خارجی کنند.
وی خاطرنشان کرد: برخی اختلالات فنی پیام رسان‌های داخلی در حال مرتفع شدن است و به زودی جایگزین پیام رسان‌های خارجی در آموزش و پرورش خواهد شد.