kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

استقبال از 7 شهید مدافع حرم لحظه‌شماری مردم برای انتقام از صهیونیست‌ها

روز گذشته در حالی پیکرهای پاک 7 شهید مدافع حرم از سوریه وارد خاک میهن شد و مورد استقبال قرار گرفت که مردم انتظار دارند سیلی سختی به رژیم صهیونیستی بابت این جنایت زده شود.
سرویس سیاسی-

در نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه (20 فروردین) پایگاه هوایی تی-۴ در استان حمص سوریه مورد حمله هوایی قرار گرفت. در این حمله که از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و از حریم هوایی لبنان انجام شد، تعدادی از سربازان سوری و مستشاران ایرانی شهید و مجروح شدند.
به جز نام یکی از شهدا که تاکنون اعلام نشده، شهدای ایرانی این جنایت صهیونیست‌ها عبارتند از؛
شهید حامد رضایی از شهر تهران
شهید اکبر زوار جنتی از شهر تبریز
شهید مهدی لطفی نیاسر از شهر قم
شهید سید عمار موسوی از شهر اهواز
شهید مرتضی بصیری‌پور از شهر بیرجند
شهید مهدی دهقان از شهر کاشان
عصر دیروز مراسم استقبال و وداع با چند تن از این شهدا در معراج شهدای تهران برگزار شد و پیکر پاک چند شهید دیگر نیز برای استقبال و وداع به شهرهای خود منتقل شد.
اگر چه این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی سوریه را مورد حمله قرار می‌دهد اما به نظر می‌رسد این تجاوز در واکنش به سرنگونی جنگنده این رژیم در سال گذشته باشد که برای تل آویو گران تمام شد. تجاوز روز دوشنبه رژیم اسرائیل به سوریه بی‌پاسخ نخواهد ماند. انتظار مردم آن است که انتقام سختی بابت این حمله و شهادت 7 ایرانی از این رژیم جانی گرفته شود.
علاوه بر لزوم گرفتن انتقام عملی و سخت از صهیونیست‌ها، در همین حال از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می‌رود در این قضیه با سرعت و همت بیشتری وارد میدان شده و از ابزارهای خود برای پاسخ مناسب و محکومیت این رژیم در حمله به سوریه و شهادت مستشاران ایرانی استفاده کند. رژیم صهیونیستی در حالی هر روز در منطقه مشغول به جنایت است که سعی دارد خود را در جهان در موضع طلبکار قرار ‌داده و دیگران را متهم به بی‌ثبات‌سازی و جنگ‌افروزی کند.
گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله لطفی نیاسر پدر شهید مهدی لطفی نیاسر در دیدار مسئولان سپاه استان قم، اظهار کرد: هر کسی در مسیر راه امام و مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد،ما به او ارادت داریم و به کوری چشم دشمنان، این انقلاب تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) پایدار خواهد ماند. یاران واقعی انقلاب امروز پای اجرای دین ایستاده‌اند و مامور و مسئول اجرای رهنمودهای رهبری هستند، اما با این حال متاسفانه عده‌ای هنوز بچگانه فکر می‌کنند و در حال و هوای انقلاب نیستند.برکت خون شهید انقلاب را تضمین کرده و ناله فرزندان شهدا انقلاب را بیمه نموده است و امام بزرگوار در عالم برزخ به ما دعا می‌کند.
وی افزود: در طول ۱۴۰۰ سال گذشته هیچ روزی اسلام به قدرت و عظمت امروز نبوده است و اگر بنشینیم و کوتاه بیاییم تا صهیونیست‌ها و اذناب آنها اینجا بیایند، ما را در خانه ذلیل خواهند کرد، همانگونه که داعش زنان را به عنوان برده فروخت؛ باید بسیار مراقب انقلاب و دستاوردهای خون شهدا باشیم. لطفی نیاسر با بیان اینکه اگر کسی نمی‌تواند خدمت کند، بهتر است برود و جا را برای دیگران باز کند، تاکید کرد: قدردان ولایت فقیه باشید، در رکاب امام زمان و ولایت فقیه جنگیدن دارد؛ همین حکومت اسلامی در مقابل امثال صدام و کشورهایی که بمب بر سر ما ریختند، ایستادگی کرد.
وی با بیان اینکه وضعیت امروز بسیار حساس‌تر از دوران جنگ تحمیلی است، افزود: امروز کسی که از خانه‌اش بیرون می‌رود و در صف مقاومت حضور پیدا می‌کند، نه برای خاک بلکه برای حفظ اسلام می‌رود و این خیلی ارزش دارد، لذا آن کسی که به این نظام لبیک گفته باید تا آخر پای آن بماند.علی‌رغم اینکه به دلیل مشکلات امروز، در بین جوانان ریزش داریم، اما رویش‌های انقلاب خیلی بیشتر است.
وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چه جنایت می‌کنند، بیشتر به زوال خود نزدیک می‌شوند و برای تداوم ایستادگی همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، زیرا رهنمودهای ایشان دوای درد همه است و هر مسئولی که به فکر مردم نباشد، با دست خویش، خود را بیچاره می‌کند و کسانی هم که در حق شهدا ظلم می‌کنند، عاقبت بخیر نخواهند شد.استکبار جهانی و برخی دشمنان داخلی بدانند این انقلاب ماندنی است و از بین نمی‌رود، زیرا مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا پای آن ایستاده‌اند؛ دشمن خیال نکند ما از پا در آمده‌ایم، بلکه تا آخر محکم ایستاده‌ایم و همه قشرها از سپاه، حوزه، بازار، دانشگاه و دانشگاهیان، طلاب و مردم محکم بایستند و سست  نشوند. خیلی‌ها وسط راه فریب خوردند و از قطار انقلاب پیاده شدند و عده زیادی هم به یاران سیدالشهدا(ع) تأسی کردند و در راه اسلام جان خویش را تقدیم نمودند.
به گزارش ایسنا، لطفی نیاسر با تاکید بر اهمیت اقدام و درک به موقع از شرایط انقلاب گفت: خداوند می‌خواهد اسلام نه فقط با دعا بلکه با دستان ما حفظ شود و در آن صورت است که دست خدا همراه جماعت می‌شود.
وی یادآور شد: از زمانی که حزب‌الله در لبنان تشکیل و باب شهادت در آن کشور باز شد، لبنان به عزت و سربلندی رسید و عزیز شد و نجات یافت و امروز دشمن در حال بی‌ثباتی است و هیاهویی که راه ‌انداخته از ترس و واهمه است.
پدر شهید لطفی نیاسر با تاکید بر اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تا وقتی که جمهوری اسلامی زنده است، خط مقاومت پابرجا خواهد ماند و حتی مرجعیت شیعه در عراق نیز تاکید می‌کند که باید پرچم جمهوری اسلامی در ایران برافراشته بماند.