kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

توریسم‌درمانی با تاسیس دهکده سلامت در کیش عملیاتی می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: توریسم‌درمانی با تاسیس دهکده سلامت در کیش عملیاتی می‌شود.
سرویس شهرستانها-

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش محمد ابراهیم انصاری لاری افزود: با هدف‌گذاری‌های انجام شده، ایجاد مرکز سرطان گام نخست برای ساخت دهکده سلامت در جزیره کیش است.
وی اضافه کرد: سرمایه‌گذار برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده و هم اکنون در مرحله مطالعاتی و بررسی جا‌نمایی این دهکده هستیم.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا اردیبهشت ماه سال آینده مراحل اجرایی این مرکز بزرگ سلامت آغاز شود، افزود: این دهکده دارای حلقه‌های مختلف است که باید همه بخش‌ها برای شکل‌گیری کلیت طرح بررسی و پیش‌بینی شود.
انصاری لاری ایجاد مرکز سرطان را یکی از ضروریات تاسیس دهکده سلامت در کیش برشمرد و خاطر نشان کرد: مرکز سرطان کیش تا اوایل خرداد ماه سال آینده با فراهم شدن تجهیزات لازم و تخصصی و بهره‌گیری از حضور متخصصان برجسته داخلی و بین‌المللی ماهیت عملیاتی پیدا می‌کند و امیدواریم همزمان با این پروژه، درمان‌های جدید سرطان با استفاده از روش‌ها و ابزار نوین جراحی در کیش محقق شود.
گفتنی است نخستین سمپوزیوم بین‌المللی سرطان جزیره کیش با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمودی و دکتر ایمانی مشاوران وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، پروفسور جوان استاد دانشگاه وین و دبیر علمی همایش، جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس ‌بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره و پزشکان و اساتید داخلی و خارجی در زمینه سرطان با هدف ایجاد مرکز درمان سرطان (KCC) در کیش برگزار شد.