kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

جاده کندوان امروز و فردا یک‌طرفه می‌شود

پلیس راه کشور با اعلام برنامه محدودیت‌های ترافیکی در آستانه تعطیلات نوروزی در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه، از یک طرفه شدن جاده کندوان در روزهای دوشنبه (امروز) و سه‌شنبه (فردا) خبر داد.

به گزارش ایرنا، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت تا پایان تعطیلات نوروزی در هفدهم فروردین سال 97 ادامه خواهد داشت.
در این مدت تردد هرنوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.
 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز و فردا الی شش صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه بیست و هشتم و بیست و نهم اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 امروز و فردا تا شش صبح روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.  تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز (دوشنبه بیست و هشتم اسفند ) از محور هراز ممنوع است.
 تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز (دوشنبه بیست و هشتم اسفند ) از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.