kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
فهرست کی‌روش برای بازی با تونس و الجزایر اعلام شد

رفت و آمد 6 بازیکن در لیست جدید تیم ملی فوتبال رقابت نفس گیر بازیکنان برای حضور در جام جهانی 2018

لیست جدید تیم ملی نسبت به بازی با سیرالئون 6 تغییر داشت؛ حامد لک، محمد انصاری، احمد عبدالله‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، امید نورافکن و علی علیپور نفراتی بودند که در لیست جدید تیم ملی جایی ندارند. شواهد امر نشان می‌دهد شش بازیکنی که دیروز خط خوردند کار بسیار سختی برای حضور در جام جهانی روسیه خواهند داشت.
سرویس ورزشی-

لیست تیم ملی فوتبال کشورمان برای دو بازی دوستانه پیش‌رو در صفحه شخصی سرمربی تیم ملی اعلام شد.کارلوس کی‌روش که پیش از این بارها از صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک برای انتشار اسامی تیم ملی استفاده کرده بود این بار نیز دست به چنین کاری زد و اسامی تیم ملی برای دو بازی دوستانه با تونس و الجزایز را در فیس‌بوک خود اعلام کرد.
دروازه‌بان‌ها: علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، رشید مظاهری و سیدحسین حسینی
مدافعان: میلاد محمدی، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی و وریا غفوری
هافبک‌ها: علی قلی‌زاده، علی کریمی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی و سامان قدوس
مهاجمان: علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، مهدی ترابی، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون و وحید امیری
دیدارهای دوستانه تیم ملی روزهای سوم و هفتم فروردین‌ماه ۹۷ به ترتیب مقابل تونس و الجزایر برگزار خواهد شد.
شانس کم 6 بازیکن خط خورده برای حضور در جام جهانی
لیست جدید تیم ملی نسبت به بازی با سیرالئون 6 تغییر داشت؛ حامد لک، محمد انصاری، احمد عبدالله‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، امید نورافکن و علی علیپور نفراتی بودند که در لیست جدید تیم ملی جایی ندارند. شواهد امر نشان می‌دهد شش بازیکنی که دیروز خط خوردند کار بسیار سختی برای حضور در جام جهانی روسیه خواهند داشت.
کارلوس کی‌روش در این دو مرحله اردو ۳۴ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده است. به این ۳۴ بازیکن اگر‌اشکان دژاگه هم اضافه شود احتمالا این ۳۵ نفر، فهرست اولیه تیم ملی را تشکیل خواهند داد. کی‌روش پس از بازی با سیرالئون در این باره گفته بود: «در ۳۰ روز آینده فهرست ۳۵ نفره را اعلام خواهیم کرد. فهرست ۳۵ نفره ما هنوز بسته نیست و هر ماه امکان دارد بازیکنی اضافه یا کم شود از این فهرست و در پایان باید فهرست ۳۴ نفره‌ای را به فیفا اعلام کنیم.» در آستانه جام جهانی ایران یک فهرست ۲۴ نفره به فیفا معرفی می‌کند و در نهایت فهرست ۲۳ نفره نهایی تیم ملی اعلام می‌شود.
در درون دروازه همانطور که کی‌روش عنوان کرده پنج دروازه‌بان را مدنظر دارد. علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، رشید مظاهری، سیدحسین حسینی و حامد لک دروازه‌بانانی که کی روش به آنها فکر می‌کند. علیرضا حقیقی هم شانسی نخواهد داشت.
حامد لک دیروز خط خورد و کار سختی برای قرار گرفتن در بین سه دروازه بان نهایی دارد. بیرانوند قطعا گزینه اول است. از بین حسین حسینی، رشید مظاهری و امیر عابدزاده هم یکی خط خواهد خورد. به نظر می‌رسد عملکرد دو ماه آینده این سه نفر در سرنوشت آنها موثر خواهد بود.
در خط دفاعی ۹ بازیکن در فهرست کنونی حضور دارند و محمد انصاری خط خورد. قطعا از بین این ۹ نفر هم دو، سه بازیکن به فهرست نهایی نمی‌رسند. پس یا این حساب انصاری کار سختی برای حضور در روسیه خواهد داشت. سعید آقایی، محمد خانزاده و روزبه چشمی هم باید تلاش زیادی بکنند.
در خط میانی احمد عبدالله‌زاده، کمال کامیابی‌نیا و امید نورافکن خط خوردند. اکبر ایمانی هم که پیش از این حذف شد. در بین هافبک ‌های فعلی علی قلی‌زاده کار سختی برای حفظ خود دارد. او مزد بازی خوبش در بازی با سیرالئون را با ماندن در اردو گرفت. مسعود شجاعی هم می‌داند که حضور تضمین شده‌ای ندارد.
در خط حمله علی علیپور خط خورد. ترافیک خط حمله کار علیپور را سخت کرده است. قطعا از بین مهاجمان فعلی هم بازیکنانی خط خواهند خورد.
رقابت فشرده در تمامی خطوط نشان می‌دهد حامد لک، محمد انصاری، احمد عبدالله‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، امید نورافکن و علی علیپور که دیروز خط خوردند برای حضور در روسیه واقعا کار دشواری پیش روی خود می‌بینند.
از همین حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که یکی از مشکلات بزرگ کی‌روش برای جام جهانی 2018 روسیه، انتخاب فهرست ۲۳ نفره خواهد بود.