kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

خداحافظی موقت ستاره والیبال همیشگی شد!

به نظر می‌رسد یکی از ستاره‌های سال‌های اخیر تیم ملی والیبال دیگر قصد بازگشت به بازی‌های ملی را ندارد.

شهرام محمودی در شرایطی بعد از المپیک ۲۰۱۶ پایان کارش در تیم ملی را اعلام کرد که در گام اول خودش از یک جدایی موقت خبر داده بود. پشت خط زن تیم ملی والیبال که در ۲ سال اخیر نقش کلیدی هم در موفقیت‌های بانک سرمایه داشته، در بازی‌های ملی سال ۹۶ با تصمیم خودش حضور نداشت؛ اما برای سال ۹۷ همه در انتظار بازگشت او بودند.
حتی ایگور کولاکوویچ وقتی در نشست خبری چند هفته قبل خود با سؤالی درباره شهرام محمودی مواجه شد، نتوانست علاقه خودش به سبک بازی این بازیکن را مخفی کند و اعلام کرد از بازگشتش استقبال می‌کند.با این حال در این مدت شهرام محمودی هم هیچ وقت از تصمیم قاطع خود برای خداحافظی یا بازگشت به بازی‌های ملی پرده برنداشته بود. البته او گام اول قبل از تصمیم‌گیری را وجود نامش در لیست سرمربی تیم ملی می‌دانست.
برخلاف سال گذشته که نام شهرام محمودی در لیست اولیه تیم ملی قرار گرفت و سپس او با کولاکوویچ صحبت کرد و از خداحافظی موقت سخن گفت؛ حالا خبری از نام این بازیکن در لیست ۳۷ نفره مرد مونته نگرویی نیست.
کولاکوویچ در این مدت یکی، ۲ جلسه با شهرام محمودی برگزار کرد و دوست داشت که در تیم ملی باشد. به هر حال او بازیکن با کیفیتی است و در تیم باشگاهی‌اش این را نشان داده است. در این جلسات محمودی اعلام کرد با توجه به مصدومیت‌های کهنه باید ریکاوری کند و نمی‌تواند در تیم ملی باشد. بدین ترتیب باید خداحافظی شهرام محمودی از تیم ملی والیبال را همیشگی دانست.