kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

معرفی اعضای جدید هیات مدیره استقلال

وزارت ورزش و جوانان اعضای جدید هیات مدیره استقلال را معرفی کرد.


وزارت ورزش و جوانان روز گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران را معرفی کرد. بر این اساس بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی، رضا نثاری، مقداد نجف‌نژاد،‌ رضا صادق‌پور، سید سعید رضا سیف افجه‌ای، صاحب پناهی و سید پندار توفیقی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.
پس از معرفی اعضای جدید هیات مدیره استقلال، نخستین نشست هیات مدیره صبح امروز برگزار می‌شود. مهمترین دستور جلسه هیات مدیره جدید باشگاه استقلال، انتخاب مدیرعامل این باشگاه است. بهرام افشارزاده گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال است و احتمالا امروز به طور رسمی معرفی خواهد شد.
روز گذشته همچنین امیررضا خادم در نشستی که برای معرفی اعضای هیات مدیره استقلال برگزار شد، گفت: ما به دنبال رضایت علاقمندان به استقلال و پرسپولیس بودیم و جای تعجب دارد برایمان که چرا اینقدر حساسیت روی اسپانسرهای این دو تیم ایجاد شده است. واقعا برخی از انتقاد‌ها خستگی بر تن‌مان می‌گذارد. در طول سی و اندی سال گذشته کی این قدر حساسیت روی اسپانسرهای استقلال و پرسپولیس بوده است؟ آیا ما اشتباه کردیم که خواستیم مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس حداقلی باشد؟ همین الان کاری کرده‌ایم که استقلال و پرسپولیس روی چرخه فنی فقط متمرکز باشند و دیگر نگران مسائل مالی نباشند. آیا این کار ما بد است؟
‌وی ادامه داد: شاید ما پیشنهاد کنیم که چه کسی مدیرعامل شود اما این بر عهده هیات مدیره استقلال است که چه کسی را مدیرعامل کند. ما افشارزاده و دو سه نفر خارج از هیات مدیره استقلال را در نظر داریم و من فکر می‌کنم در چند روز آینده و نهایتا تا یکشنبه جلسه هیات مدیره استقلال تشکیل می‌شود و در این باره تصمیم می‌گیرد.