kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

آزادسازی 30 کیلومتر از نوار ساحلی استان مازندران

30 کیلومتر از اراضی ساحلی مازندران به مساحت 43 هکتار به ارزش بالغ بر 400 میلیارد تومان به منابع ملی و انتقال بازگشته است.
ساری - خبرنگار کیهان:

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان این خبر افزود: در غرب استان 145 کیلومتر نوار ساحلی از رویان‌ تا رامسر وجود دارد که حدود 10 کیلومتر در تصرف بخش‌های دولتی و 41 کیلومتر در تصرف افراد خصوصی بوده است که با تلاش دستگاه قضایی و هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط اجرایی استان حدودا 18 کیلومتر به مساحت 42 هکتار به ارزش 400 میلیارد تومان آزادسازی شده است.
حجت‌الاسلام تقوی‌فرد ادامه داد: اکنون نیز در غرب استان حدود 112 کیلومتر سواحل آزاد شده داریم و در تلاش هستیم که بتوانیم با هماهنگی و همدلی دستگاه‌های دولتی 51 هکتار را نیز آزادسازی کنیم.
وی افزود: در شرق استان نیز 200 کیلومتر ساحل داریم که از این میزان 22 کیلومتر به مساحت 160 هکتار در تصرفات مراکز دولتی است و آزادسازی این سواحل نیازمند همت و تلاش دستگاه‌هایی که عیان غیرعامل و یا عامل بی‌ادعای دولت است، همچنین حدود 6 کیلومتر نیز در تصرف اشخاص است و در شرق استان 186 کیلومتر آزاد شده است.
رئیس دادگستری استان مازندران با بیان اینکه از سال 93 تاکنون 10 کیلومتر از نوار ساحلی شرق استان مازندران آزادسازی شده است، افزود: در مجموع از شرق و غرب استان بیش از 30 کیلومتر از سواحل آزادسازی شده است.