kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

 * پیشنهاد می‌کنم مردم عزیز ایران اسلامی عید سال نو را با یک تأخیر جشن بگیرند تا حرمت روز شهادت امام هادی علیه‌السلام را رعایت کنند.
0129---021
* مردم از دولت و رئیس آن کار و تلاش می‌خواهند با رئیس‌جمهوری که بیشتر سخنگویی و سخنرانی را دوست دارد کشور پیشرفت نخواهد کرد.
9590---0914
* قیمت تمام اجناس و خدمات چندین برابر شده و کسی پاسخگو نیست. جالب اینکه آقای رئیس‌جمهور به جای پاسخگویی صحبت از جایگاه سخنگویی مردم برای خود کرده‌اند!
0084---0911
* نام کامل مجلس، مجلس شورای اسلامی است و نباید صدایی خارج از احکام اسلامی شنیده شود. آن نماینده‌ای که در مورد حجاب مواضعی ضددینی ادعا کرده است جایش در این مجلس نیست و صلاحیت نمایندگی در مجلس قانونگذاری نظام مبتنی بر شرع مقدس را ندارد.
5684---026
* واقعیت‌هایی که در رسانه‌های زنجیره‌ای سانسور می‌شود در کیهان برای آگاهی مردم چاپ می‌شود، از شما که برای دفاع از مردم از برخی آقایان مسئول اهانت می‌شنوید ولی مسیرتان را تغییر نداده‌اید، سپاسگزارم.
0442---024
* بعضی‌ها صحبت از دشمن خارجی می‌کنند در حالی که دشمن در داخل کشور با زمینه‌سازی اجرای سند آموزشی 2030 از طریق برپایی برنامه‌هایی مثل رقاصی دختران در برج میلاد برنامه مقابله با ارزش‌های اسلامی و انقلابی توسط
مدیران دولتی را کلید زده است.
7919---0911
* در کجای دنیا به فتنه‌گرانی مثل تاجزاده فرصت سخنرانی و مصاحبه می‌دهند که علیه جمهوری اسلامی بودن نظام لجن‌پراکنی کنند. واقعا دیگر شورش را درآورده‌ایم!
1070---0938
* در کشوری که ما معلمان پرورشی به دانش‌آموزان دختر تا کلاس سوم آموزش می‌دهیم که با آمادگی کامل به سن تکلیف ورود پیدا کنند شهرداری دختران به سن تکلیف رسیده را برای رقص و کار حرام روی سن نمایش فرستاده است. واقعا خستگی به جانمان می‌نشیند و برای این همه عدم درک تربیتی افسوس می‌خوریم.
4662---0912
* مراسم مبتذل و سخیفی که شهرداری به نام بزرگ‌ترین بانوی دو دنیا حضرت فاطمه‌زهراء سلام‌الله‌علیها در برج میلاد برگزار کرد دل هر غیرتمندی را به درد آورد. این اقدامات پلید برای تست کردن جامعه است تا اگر واکنشی نداشت بی‌حیایی‌ها را بیشتر بکنند.
7221---0935
* یکی به شهردار تهران بگوید با تدارک و تماشای رقص و پایکوبی دختران مشکل شکم خالی خانواده کارکنان مترو سیر نمی‌شود، لطف کنید به جای این هزینه کردن‌های خلاف شرع از پرداخت‌های مردم، حقوق کارگران شهرداری و مترو را پرداخت کنید.
3104---0912
* این از بی‌توجهی مسئولان امر است که شهرداری شیراز به خود جرأت می‌دهد تصاویر شهدا را از معابر و خیابان‌ها جمع‌آوری ‌کند و شهرداری تهران محفل نامشروع رقص آواز از جیب مردم و برای خود ترتیب می‌دهد.
0530---0912
* عوامل دولت تدبیر و امید کم‌کم چهره واقعی خود را نشان می‌دهند. یکی در مجلس از واگذاری جزایر کشور به بیگانگان سخن می‌راند و یکی هم در شهرداری به جای کار و تلاش و گره‌گشایی از وضعیت نامطلوب پایتخت در مجلس رقص دختران و آواز زنان حضور می‌یابد و...!
محمودی- نودژ کرمان
* مدعیان اصلاح‌طلبی با افتضاحی که در رقصاندن دختران مردم در برج میلاد به وجود آوردند ماهیت درون خویش را نشان دادند و ثابت کردند برای مقدسات دین ارزش قائل نیستند و در خلوت، آن کار دیگر می‌کنند.
8949---0912
* شهرداری تهران در سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) تعدادی دختر رقاصه را روی سن نمایش برده که چه بشود؟ از بدن بی‌سر شهید حججی خجالت بکشند و دست از این بی‌حیایی‌ها بردارند.
4396---0913
* در کشوری که هنوز پیکرهای شهدای دوران دفاع مقدس به شهرها می‌آید و تشییع می‌شود چگونه اصلاح‌طلبان به خود اجازه دادند مرتکب افتضاح رقص و آواز زنان و دختران در برج میلاد ‌شوند. بی‌چشم و رویی تا چقدر؟
1512---0912
* منافقین نوین (مدعیان اصلاح‌طلبی) در برابر حمله به سفارت کشورمان در لندن مهر سکوت بر لب زده‌اند ولی وقتی چند جوان معترض به آل یهود از سر بریدن یک عالم دینی و نیز کشتار مردم مظلوم یمن، به سفارت آن رژیم سفاک خشمگین شدند فریاد و سروصداهایشان به نفع عربستان به آسمان رفت!
وطن‌دوست
* یکی از افراد اصلاح‌طلب و بهتر بگویم افسادطلب از حمله فرقه شیرازی‌ها به سفارت ایران در انگلستان و جسارت به پرچم جمهوری اسلامی به صورت تلویحی دفاع کرده و آن را با حمله به سفارت عربستان در ایران یکی دانسته است. بی‌شرمی و بی‌حیایی یک جریان سیاسی کشور به کجا رسیده که از جسارت دشمن به پرچم کشورش دردش نمی‌آید و در مقام حمایت از انگلستان و مزدورانش برآمده است!
علیمردانی
* جناب آقای روحانی بدون توجه به توصیه‌های دلسوزان، خود را در تله برجام گرفتار کردند و بعد از شکست گفتند مذاکره با آمریکا دیوانگی است. این یعنی بی‌عقلی دولت را تایید کردند! ولی اگر از نظر ایشان مخالفت با برجام، FATF، پالرمو، سند 2030، پرورش جاسوس، به کارگیری دوتابعیتی‌ها و سازش با دشمن، غارت بیت‌المال و... بی‌عقلی است، ما به این بی‌عقلی افتخار می‌کنیم!
0563---0915
* دولت پرهزینه و کم‌کار آقای روحانی با کشور کاری کرده که برای پرداخت حقوق ماهانه افراد تحت پوشش تامین اجتماعی هم مشکل دارد!
2470---0919
* دادستان کل کشور در مورد بازپس‌گیری اموال نامشروع مدیران گفتند به دلیل آنکه اطلاعات ناقص است امکان بررسی نیست، به دادستان کل کشور عرض می‌کنم که اگر بحث اطلاعات و عدم امکانات و... مطرح است پس چگونه اوایل انقلاب اموال نامشروع طاغوتیان حرامخوار را مصادره کردیم و این کار در سطح گسترده‌ای از کشور اتفاق افتاد؟ در حالی که سازوکار و ساختاری هم نداشتیم؟
4580---0912
* این حق افراد بیکار و کارگران اخراج شده است که بدانند در کجا و چگونه صدای خودشان را به گوش مسئولان برسانند و چگونه به رسیدگی آنان امیدی پیدا کنند.
5364---0912
* با توجه به اینکه استفاده از کارت بلیط مترو ارزان‌تر از خرید یک بار مصرف کاغذی است، اینجانب در تاریخ 96/12/21 از مترو شیخ‌الرئیس سوار و پس از طی یک ایستگاه(شهدا) در دروازه شمیران پیاده و با تعویض خط مجددا با طی یک ایستگاه (بهارستان) در ایستگاه ملت پیاده شدم که می‌بایست مبلغ 400 تومان کسر نماید ولی متاسفانه 1136 تومان کسر نمود. چرا؟! اگر با اتوبوس آمده بودم ارزان‌تر تمام می‌شد در حالی که اتوبوس‌ها تقریبا 2 برابر مترو می‌گیرند؟!
طاهر فرخ
* فردی را می‌شناسم که در ... گاوداری با 500 رأس گاو راه‌اندازی کرده و از زیرزمین 12 اینچ آب را بیرون می‌کشد و ریالی مالیات نمی‌دهد با این وصف از سهام عدالت برخوردار است ولی من معلم بازنشسته از دنیا چیزی ندارم و شرمنده زن و بچه هستم.
2665---0912
پاسخ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 96/12/13 با عنوان «خط ویژه اتوبوسرانی خاوران- آزادی محدوده ایستگاه باسکول» اعلام می‌دارد: طولانی شدن عملیات عمرانی زیرسازی آسفالت لاین ویژه خط تندرو 2 حد فاصل ابتدای هاشم‌آباد تا خیابان میثم، به علت عدم تامین بودجه و موقتی بوده است و برابر بررسی بعمل آمده عملیات زیرسازی و آسفالت مجددا از تاریخ 96/12/14 آغاز گردیده است.»