kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

بدهی 350 میلیاردی شرکت وابسته به دختر وزیر سابق به صنعت دارو(خبر ویژه)

اخباری در چند روز اخیر منتشر شده که نشان می‌دهد، شرکتی با نام شرکت توسعه دارویی [...] حدود 350 میلیارد تومان به صنعت داروی کشور بدهکار است.

به گزارش تابناک، پس از آنکه در اواخر دولت یازدهم اخباری مبنی بر قاچاق پوشاک توسط دختر وزیر آموزش و پرورش در رسانه‌ها منتشر شد، حالا اخباری در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخد که نشان می‌دهد، شرکت دختر یک وزیر دیگر دولت یازدهم، مبلغ 350 میلیارد تومان به صنعت دارویی کشور بدهکار است.
در هفتم اسفندماه 1396 جلسه معارفه سرمایه‌گذاری شفادارو با حضور مدیران عامل زیرمجموعه‌های این هلدینگ، فعالان بازار سرمایه و خبرنگاران برگزار شد تا این شرکت آماده واگذاری سهام خود در بورس شود. در این نشست، منصور سمیعی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو در پاسخ به سؤالی مبنی بر بررسی صورت‌های مالی سه شرکت اسوه، رامو فارمین و جابر و مطالبات آنها از شرکت پخش توسعه دارویی [...] گفت: شرکت‌های داروسازی موظف به ارائه داروها به شرکت‌های پخشی هستند که دارای پروانه از وزارت بهداشت باشند که شرکت پخش توسعه دارویی [...] هم در این زمره است، این مشکل فقط مربوط به شفادارو نیست و خوشبختانه کمترین مقدار از کل مطالبات 350 میلیارد تومانی از این شرکت، به شفادارو تعلق دارد.
یادآور می‌شود این شرکت توسط دو دختر یکی از وزرای چندهزار میلیاردی دولت یازدهم به ثبت رسیده است.