kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد

کشف بیش از 26 تن مواد مخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف بیش از 26 تن مواد مخدر طی 11 ماه سال جاری خبر داد.

محمود سعادتی دیروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با اقدامات شبانه‌ روزی ماموران انتظامی ایرانشهر در 11 ماه سال جاری بیش از 104 هزار عدد قرص روانگردان، 950 هزار و 726 نخ سیگار قاچاق نیز از دستاوردهای دیگر این طرح می‌باشد.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه‌ روزی خود موفق به دستگیری 927 سارق حرفه‌ای در 11 ماه سال جاری شدند که آمارها بیانگر کاهش 9 درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.وی همچنین تصریح کرد: ماموران در 11 ماه گذشته 800 هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از 41 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف که آمارها نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.
وی با ‌اشاره به طرح‌های مختلف فرهنگ ترافیک افزود: پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 1728 دستگاه خودرو و 1794 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف کرد.
سعادتی خاطرنشان کرد: با اقدامات و تدابیر کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قتل‌های مسلحانه 23 درصد و قتل‌های عادی 63 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشتند.