kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
جلیلی در مراسم تدفین شهدای گمنام تهران:

پیام شهدا این است که نترسید و مقاومت کنید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز پیام و بشارت شهدا برای ما نیز این است که نترسید و مقاوم باشید و راه شهدا که همان پیروی از مسیر ولایت است را ادامه دهید.
سعید جلیلی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در تهران حاضر شد و در جمع مردم به ایراد سخنرانی پرداخت. وی با ‌اشاره به عظمت و شکوه شهدای جنگ تحمیلی گفت: خدا را شاکریم که به ما افتخار میزبانی عزیزانی را عطا فرمود که به صراحت قرآن «عند ربهم یرزقون» هستند و امروز مزارشان نزد ما نشانه‌ای است که حقیقت گم نشود.
جلیلی افزود: امثال همین عزیزان هستند که باعث می‌شوند امام راحل(ره) در وصیتنامه خود بگویند مردم دوران ما از امت رسول‌الله(ص) مقام برتر و والاتری دارند و همگان را در کنار عبادات به مطالعه وصیتنامه شهدا توصیه می‌کنند تا ببینیم یک نوجوان و جوان در عنفوان جوانی به چه مقامی می‌تواند برسد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امثال این شهیدان ثابت کردند بعد از 1400 سال هم می‌توان اصحاب رسول‌الله(ص) و امام حسین(ع) بود و این اعتراف تمام قدرت‌های جهان بود که گفتند ما هرآنچه داشتیم و می‌توانستیم بسیج کردیم اما نتوانستیم در برابر قدرت جمهوری اسلامی بایستیم.
جلیلی گفت: قدرت جمهوری اسلامی همین عزیزانی بودند که درخشیدند و توانستند با اتصال به قدرت الهی، پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنند و ثابت کنند ایمان و عمل صالح چه آثار و ویژگی‌های شگفتی می‌تواند به بار بیاورد.
به گزارش فارس، وی تصریح کرد: دشمنان ما تمام تلاش خود را کرده‌اند که این الگوها و نمونه‌ها تکثیر و گسترش پیدا نکنند اما به رغم همه این تلاشها امروز دشمنان نظاره گر این هستند که در دهه 90 نیز همانند دهه 60 حججی‌ها و حدادیان‌ها تکثیر می‌شوند و نهال انقلاب بعد از 40 سال به درختی تنومند و جوانی برومند بدل شده است که ثمرات آن هر روز بیش از پیش نمایان و متجلی می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز پیام و بشارت شهدا برای ما نیز این است که نترسید و مقاوم باشید و راه شهدا که همان پیروی از مسیر ولایت است را ادامه دهید.