kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
فرمانده سپاه الغدیر اعلام کرد

اعزام سالانه 19 هزار نفر از اقشار مختلف مردم یزد به اردوهای راهیان نور

بیش از 19 هزار نفر از اقشار مختلف استان یزد به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
یزد- خبرنگار کیهان:

فرمانده سپاه الغدیر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود: در سال جاری اعزام‌های دانش‌آموزی از مهرماه آغاز شد و تا بهمن‌ماه ادامه داشت و اعزام‌های دانشجویی نیز معمولا در ماه‌های بهمن و اسفند صورت می‌گیرد و هم‌اکنون گروه‌های دانشجویی استان در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند و این اعزام‌ها تا اواخر اسفند ماه که تا 2 هزار دانشجو خواهد بود، تداوم خواهد داشت.
سرتیپ فتح‌الله جمیری افزود: در برگزاری اردوهای راهیان نور نهادهای مختلفی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌های فرهنگی همکاری و تعاملی خوبی دارند.
وی با تاکید بر اینکه اعزام راهیان نور سپاه الغدیر محدود به قشر خاصی نیست و عموم مردم می‌توانند در این اردوهای معنوی شرکت کنند، تصریح کرد: اقشار مختلفی از بسیج محلات و سایر قشرهای بسیج نیز در طول سال و به خصوص از ایام عید نوروز به این مناطق اعزام می‌شوند.
وی افزود: افراد و خانواده‌هایی که مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های دفاع مقدس را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب می‌کنند، نیز می‌توانند با هماهنگی با بخش اردویی و راهیان نور سپاه الغدیر از امکاناتی که در نظر گرفته شده است استفاده کنند.
سردار جمیری گفت: پادگان شهید عاصی‌زاده اهواز که محل اسکان زائران یزدی کربلای ایران است، از شرایط مطلوبی برخوردار است و کادر اجرایی راهیان نور همه تلاش خود را برای آسایش مسافرین و ایجاد شرایط بهره‌برداری مطلوب زائران از اردوهای راهیان نور را به کار می‌گیرند، البته همچنان کاستی‌های محدودی وجود دارد که امیدواریم با مساعدت مسئولان ذی‌ربط این نیازها برطرف شود.