kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

اخبار کوتاه از فوتبال



  برانکو: دیدار با الوصل می‌تواند سخت باشد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر حریفش شکست بخورد از دور مسابقات حذف می‌شود و اگر بتواند تیمش را شکست دهد به دور بعد صعود خواهد کرد. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الوصل امارات اظهار کرد: در مدت کوتاهی برای دومین بار با تیم الوصل روبرو می‌شویم که این می‌تواند برای دو تیم هم سخت باشد و هم جنبه مثبت داشته باشد.او ادامه‌ داد: تیم الوصل، تیم بسیار خوبی است. الوصل در این دیدار دو گزینه دارد؛ اگر شکست بخورد، از دور مسابقات حذف می‌شود اما اگر پیروز شود شانس صعود به مرحله بعد را خواهد داشت. این تیم، تیم بزرگی است. تیمی است که بهترین سازماندهی را در بین بهترین تیم‌های اماراتی دارد.برانکو درباره اینکه چرا چند روز زودتر به امارات سفر کردند گفت: اهمیت زیادی برای بازی با الوصل قائل شدیم و به همین دلیل چند روز زودتر به امارات آمدیم تا با شرایط این‌جا آشنا شویم و آمادگی کامل برای دیدار با الوصل را داشته باشیم. این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در مرحله گروهی است.سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند موفقیت پارسال را تکرار کند و دوباره به نیمه نهایی صعود کند و حتی به قهرمانی برسد تصریح کرد: اهداف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. پارسال تا نیمه نهایی بالا رفتیم اما نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم. امسال نیز هدف ما تغییر نکرده و حداکثری است. ما به فینال آسیا چشم دوخته‌ایم. ما می‌خواهیم امسال علاوه‌بر کاری که پارسال انجام دادیم پای خود را فراتر گذاشته و به فینال صعود کنیم. هدف ما حداقل حضور در نیمه نهایی و حداکثر قهرمانی در آسیا است.
سائلام: در ۳ بازی اول خوب بازی کردیم
ارتوئرول سائلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الجزیره امارات گفت‌: در سه بازی اول بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های گل خوبی پیدا کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم و فقط یک امتیاز در بازی قبلی مقابل الجزیره کسب کردیم.او افزود: فردا(امروز) به دنبال این هستیم که در دقایق ابتدایی بازی به برتری برسیم و گلزنی کنیم تا بتوانیم اولین برد خودمان را کسب کنیم. برای بازی‌های بعدی می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم. رضا شربتی برای این بازی مصدوم است. او تنها غایب تیم ما برای بازی با الجزیره است. تیم مقابل سه محروم دارد اما این وضعیت برای ما مهم نیست. چیزی که برای ما مهم است این است که پیش از این دو بازی مقابل پیکان و گسترش فولاد داشتیم. در دو بازی قبلی که خانگی بود نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هواداران استقبال خوبی از بازی‌های ما نداشتند. فردا(امروز)منتظر حضور تمام هوادارانمان در ورزشگاه هستیم. از آنها می‌خواهیم جو بسیار خوبی را برای این بازی ایجاد کنند. سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: با حمایت هواداران می‌توانیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و با کسب سه امتیاز عیدی خوبی در آستانه نوروز به آنها بدهیم.سائلام با توجه به در پیش بودن چهارشنبه سوری و احتمال پرتاب ترقه به زمین، به هواداران تراکتورسازی گفت: من قبلا هم‌اشاره کردم که می‌خواهیم با پیروزی در دیدار فردا (امروز) به تماشاگران هدیه بدهیم و بتوانیم به بازی با الغرافه که آخرین بازی ما است به عنوان یک فینال نگاه کنیم. ما می‌خواهیم بازی پایانی را با الغرافه در ورزشگاه خودمان مقابل تماشاگران پر شورمان برگزار کنیم. از همین رو از هواداران می‌خواهیم که رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید.
انتقال مدافع استقلال به تهران
 سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد پادوانی با اورژانس هوایی به تهران منتقل شد. نصرالله عبداللهی اعلام کرد: پادوانی با اورژانس هوایی ساعت ۱۱:۳۰ به سمت تهران حرکت کرد و پزشکان متخصص در این پرواز در کنار مدافع استقلال حضور داشتند. در فرودگاه مهرآباد نیز تیم پزشکی استقلال به همراه آمبولانس مخصوص از این بازیکن استقبال کردند تا انتقال او به بیمارستان با نظارت کامل انجام شود.این بازیکن در آخرین دقایق نیمه نخست دیدار آبی پوشان مقابل فولاد بر اثر برخورد با بازیکن خودی از ناحیه گردن به شدت دچار آسیب دیدگی شد و در اهواز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
9 برنامه اردویی داخلی و خارجی برای تیم امید
رئیس‌فدراسیون فوتبال گفت: 9 برنامه اردویی داخلی و برون مرزی تا بازی‌های آسیایی جاکارتا برای تیم ملی امید پیش‌بینی کرده‌‏ایم و هدف ما ساختن تیمی قدرتمند برای صعود به المپیک 2020 است.‏ مهدی تاج پس از جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک که دیروز با موضوع فوتبال برگزار شد، ‏گفت: جلسه بسیار سازنده‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و ‏رئیس‌کمیته ملی المپیک با موضوع فوتبال برگزار شد که در این جلسه محدودیت‌ها و مشکلات خود را برای حضور در بازی ‏های آسیایی اعلام کردیم.‏ رئیس ‌فدراسیون فوتبال ادامه داد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که این بازی‌ها در برنامه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ‏گنجانده نشده است ولی ما در لیگ سال آینده ‌آن را دیده‌ایم و برنامه‌ریزی خواهیم کرد و یک سری مسائل تامین منابع داریم که ‏برای آن نیز برنامه‌ریزی لازم خواهد شد ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز در کنار فوتبال خواهند ‏بود و حمایت‌های لازم را خواهند کرد.