kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

امارات یهودی‌های سیاه‌پوست را از اسرائیل خرید!

مراکز تحقیقاتی وابسته به سازمان ملل می‌گویند رژیم صهیونیستی و امارات قرارداد تجاری برای خرید و فروش انسان امضا کرده‌اند و طی آن، امارات، یهودی‌های سیاه‌پوستی را که صهیونیست‌ها به دنبال اخراج آنها بودند می‌خرد!


  سرویس خارجی-

سازمان‌های تحقیقاتی وابسته به سازمان ملل اخیرا به نتایج اسفباری در زمینه کارنامه حقوق بشری اماراتی‌ها دست پیدا کرده‌اند که فعالان حقوق بشر را نگران کرده است. طبق گزارش‌هایی که در این باره منتشر شده،  امارات در قاچاق مهاجران آفریقایی از اسرائیل دست داشته و آنان را در ازای دستمزد خیلی پائین با خود به امارات انتقال داده و از آنها در نبرد در یمن و دیگر جنگ‌های جاری در منطقه استفاده می‌کنند.
 امارات همچنین در خرید و فروش اعضای بدن این سیاه‌پوستان یهودی فعال شده است. رژیم صهیونیستی در بدو تاسیس خود مهاجران یهودی زیادی را از کشورهای مختلف از جمله کشورهای آفریقایی برای افزایش جمعیت در قبال جمعیت فلسطینی‌ها با وعده و وعیدهای آنچنانی به سرزمین‌های ‌اشغالی دعوت و زمینه مهاجرت آنها را فراهم آورد لیکن به دلیل اعمال سیاست‌های تبعیض ‌نژادی و خشونت علیه مهاجران یهودی(حریدی‌ها) تصمیم به اخراج آنها از سرزمین‌های ‌اشغالی گرفته است به‌ویژه آنکه هر روز در این سرزمین ‌اشغال شده از سوی حریدی‌ها تظاهرات صورت می‌گیرد و نسبت به سیاست‌های آپارتایدی رژیم ‌اشغالگر اعتراض می‌شود.        
شیطان خاورمیانه
خبرگزاری میزان با اعلام این خبر به نقل از سازمان‌های تحقیقاتی وابسته به سازمان ملل نوشته، حکومت امارات و مرد شماره یک این کشور، «محمد بن زاید»، ولیعهد ابوظبی که از او با عنوان «شیطان خاورمیانه» یاد می‌شود، این روز‌ها در حال دخالت در بحران‌های آفریقا برای رسیدن به اهداف خود است.
این کشور با ارسال سلاح به آنچه که نبرد‌های فراموش شده در آفریقا نامیده می‌شود، زمینه تشدید بحران انسانی در کشور‌های آفریقایی همچون سومالی، اریتره، سودان جنوبی و لیبی را فراهم می‌کند. سازمان‌های حقوق بشری وابسته به سازمان ملل با ‌اشاره به اینکه اقدامات امارات برخلاف کنوانسیون‌ها و توافقات بین‌المللی است که ابوظبی آنها را امضا کرده است، تاکید می‌کنند که این اقدامات امارات تهدیدی برای امنیت بین‌المللی است.
تحقیقات گزارشگران حقوق بشر سازمان ملل فقط محدود به اسرائیل نمی‌شود و یک مسئول بلندپایه اداره مهاجرت غیرقانونی در لیبی از وجود دلایل و شواهدی در مورد دست داشتن امارات متحده عربی در حمایت و تامین مالی تجارت و قاچاق انسان از جمله در کشور لیبی خبر داد. به گفته این مسئول، یک قبیله به نام «الرشایده» در اریتره این تجارت را مدیریت می‌کنند و علاوه ‌بر این اسناد موجود از جمله تماس‌های تلفنی حاکی از دست داشتن ابوظبی در تامین مالی تجارت انسان و حمایت از قاچاقچیان انسان است.
مخالفت اتحادیه اروپا با قانون اسرائیلی
خبر دیگر اینکه اتحادیه اروپا اعلام کرد به موجب قوانین بین‌المللی تسلط رژیم صهیونیستی بر اراضی ‌اشغالی ۱۹۶۷ از جمله قدس شرقی را نمی‌پذیرد. سخنگوی رسمی اتحادیه اروپا در این باره گفته این اتحادیه با اقدام کنست در تصویب قانون لغو اقامت فلسطینیان ساکن قدس مخالف است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی اتحادیه اروپا همچنین تاکید کرد که تصویب چنین قانونی «اقدامی بسیار خطرناک است» و موجودیت فلسطینیان ساکن قدس را به خطر می‌اندازد و مانع از تحقق ایده تشکیل «دو دولت» می‌شود.