kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خبر داد؛

آماده‌سازی حرم مطهر رضوی برای سال جدید و سخنرانی رهبر معظم انقلاب

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال صحن و سرای ملکوتی امام هشتم (ع) برای نوروز و سخنرانی رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود.




به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته مراسم لحظه تحویل سال در صحن و سرای حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های امسال، تخصصی کردن برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی است.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برای سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب نیز تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است به صورتی که پوشش تصویری مراسم در وسعتی به مساحت یک میلیون مترمربع در ۵۰ نقطه پوشش تصویری داده خواهد شد.
حسینی تاکید کرد: همچنین در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی میهمانانی از ۱۰ کشور دنیا به صورت زنده و مستقیم سخنان رهبر انقلاب را گوش خواهند داد و پس از ۴۸ ساعت فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ۴ زبان زنده دنیا چاپ و منتشر خواهد شد.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: در ایام نوروز همچنین شبستان‌ها و رواق‌هایی با موضوعات تخصصی نهج‌البلاغه، خانواده و مشاوره، شعر و شاعری، اخلاق و عرفان، تاریخ امامت و سیره معصومین(ع) در۱۰ محور ویژه زائران نوروزی پیش‌بینی شده است.
وی گفت: ۸هزار خادمیار آماده برای خدمت‌رسانی فرهنگی و تبلیغی هستند که ۴ هزار مبلغ و سخنران در این بسیج عمومی خدمات متنوعی را ارائه خواهند داد.