kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323




* مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا به خواسته‌هایی که مدنظر دارند برسند اما برای این دولت مردم سهمی ندارند و گویا افراد دارای حق بهره‌برداری از ثمرات انتخاب صاحبان ژن‌های خوب و اجنبی‌ها هستند!
سپهر نعمتی
* آقایان دولتمردان به جای حاشیه‌پردازی و پنجه به رخ دیگران کشیدن بگویند سرنوشت وعده‌هایی که به ملت دادید چه شد و چرا تعهدات برجام برای ایران اسلامی الزامی بوده است ولی تحریم‌ها هم همچنان پابرجاست و غرب همچنان در حال دیکته‌کردن خواسته‌های نوبه نو خود است.
0882---021
* کم عقل کسانی هستند که فکر می‌کنند با حاشیه‌سازی و سفسطه بازی می‌توانند افکار عمومی جامعه را از مسائل اصلی کشور که بی‌کاری و رکود می‌باشد منحرف سازند و فریب بدهند.
3819---0916
* آقای نوبخت، شما سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران هستید، چرا با بیان واژه‌های پر از نفرت حتی به خوانندگان نشریات منتقد دولت بی‌احترامی کردید؟ چرا میلی به شنیدن واقعیت‌ها ندارید؟
7472---021
* در شأن ملت ایران نیست که مقامات دولت هر روز با ادبیات تند و توهین‌آمیز صحبت کنند. اگر مجلس در تذکر دادن به افراد خاطی مردد است، مردم می‌توانند بی‌معطلی به این افراد ادب سخن گفتن را بیاموزند.
مسقطی
* آقای نوبخت دشمنان خارجی را که حتی به اجرای توافق ناعادلانه برجام متعهد نبودند، با نیروهای انقلابی داخلی اشتباه گرفته است. سخن اخیر او از سطح نازل ادبیات گفتاری در دولتمردان کنونی حکایت داشت.
4610---0902
* رفتار غیرعرف دیپلماتیک هیئت فرانسوی در دیدار وزیر خارجه فرانسه با آقای روحانی یک اهانت آشکار بود. به گونه‌ای که کف کفش مقام فرانسوی به سمت آقای روحانی گرفته شده بود. دولت به نقدهای داخلی با اهانت پاسخ می‌دهد اما جالب است که پهن کردن فرش قرمز برای این قماش، تا به حال جز اهانت و تهمت چیزی عاید کشور نکرده است.
0876---031
* از نمایندگان متعهد طرح سؤال از رئیس‌جمهور درخواست می‌شود با جدیت و مراقبت ان‌شاءالله تا انتها پیگیر طرح سؤال خود باشند و فریب فضاسازی‌های برخی خناسان را نخورند.
عباسی
* چرا برخی این قدر بر لزوم پاسخگو نبودن رئیس‌جمهور به مجلس و سوال نمایندگان اصرار دارند و تلاش می‌کنند که رئیس‌جمهور پاسخگو نباشد؟! اگر حق نمایندگان هست که هست این خط قرمز عجیب و غریب از کجا درآمده است؟
6726---0916
* موضوع بررسی اموال مسئولان و اعاده اموال نامشروع آنان به حساب بیت‌المال باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود تا کسی نتواند در مقابل این عدالت‌طلبی مقاومت کند. در این کار باید همه آستین‌ها را بالا بزنیم و البته باید ترفندهای قانون‌دانان قانون‌شکن برای توجیه نامشروع بودن ثروت‌هایشان نیز به دقت مورد توجه قرار بگیرد.
0160---0912 و 7977---0912
* دستاورد سفر وزیر خارجه فرانسه برای کشورمان چه بوده است؟ چرا چیزی از آن در رسانه‌ها عنوان نشد تا مشخص شود که این رفت و آمدها چه ثمراتی به همراه داشته است و چرا همیشه محرمانه و پشت درهای بسته می‌ماند؟!
7772---0938
* کم‌عقل کسانی هستند که برای اندک گوشه چشمی از سوی غرب حاضرند تن به هر ذلتی بدهند البته از نشانه‌های کم‌عقلی آنان این است که همه را همانند خودشان می‌پندارند. بدون تردید بصیرت ملی روزی پاسخ کم‌عقلان را خواهد داد.
0146---0938
* اگر بی‌تدبیری و کم‌عقلی برخی از دولتمردان در مقابل بیگانگان و دشمنان نظام نبود جایی برای انتقاد و منتقدین باقی نمی‌ماند تا بعد از آن، توسط آقای رئیس‌جمهور متهم به کم‌عقلی بشوند.
6738---0919
* کم‌عقل آن افرادی هستند که با کشورهای بدعهدی توافق یک‌طرفه امضا می‌کنند که حتی ما را تروریست می‌نامند، اما باز هم فرش قرمز برایشان پهن می‌کنند و امتیازات اقتصادی جدید به آنها می‌دهند!
8580---021
* من به قول رئیس‌جمهورمان بی‌سواد، این را فهمیده‌ام که این جماعت فرنگی در طبیعی‌ترین حالت روابطشان بعد از زدن جیبمان، اگر بتوانند،‌ گردنمان را هم خواهند زد... آقای نوبخت براساس کدام تضمین می‌گوید اروپا تا آخر کنارمان خواهد ایستاد؟! مگر همین چند روز قبل نبود که سوخت هواپیمای وزیر امور خارجه کشورمان را تامین نکردند؟! واقعا که ساده‌لوحی هم حدی دارد؟!
0049---0911
* بعضی از مسئولین نیاز به تست سلامت عقل دارند زیرا برخی از رفتارها و گفته‌هایشان شک‌برانگیز شده است!
3188---021
* چرا با کسانی که به شهدا توهین و اهانت می‌کنند برخورد نمی‌شود تا دیگر کسی جرأت جسارت به خود ندهد؟!
3991---0938
* معنی و مفهوم اینکه خانواده بعضی از مسئولان و مدیران این دولت در خارج زندگی می‌کنند چیست؟ آیا غیر از آن است که این جماعت همه آمال خودشان را در غرب می‌دانند و دست از دنباله‌روی غربی‌ها برنمی‌دارند.
5364---0912
* آقای روحانی اگر کسی از اداره امور اجرائی کشور دچار ناتوانی می‌شود راهش این نیست که به سفسطه روی آورده و با هدف حاشیه‌سازی بگوید عده‌ای معتقدند با گذشتن کتاب قرآن در داشبورد ماشین، اتومبیل اسلامی خواهد شد!
1574---0917
* مگر برجام قرار نبود پول‌های نفت فروخته شده‌ را به کشور بازگرداند، چرا خبری از سرنوشت این پول‌ها نیست و اگر بیاید از طریق تحمیل کالاهای بنجل و خارج از نیاز جامعه و نیز نابودکننده تولید داخلی است؟
منیری و جوادی
* چرا صدا و سیما اجازه پخش برنامه‌های تحلیلی و روشنگرانه مثل جهان‌آرا و غیره در مورد تحمیل برجام جدید منطقه‌ای و موشکی با حضور کارشناسان منتقد دولت را نمی‌دهد؟
3104---0912
* چرا دستگاههای قضایی و امنیتی فعالیت فرقه دراویش گنابادی را با این همه جنایت و خباثتی که مرتکب شده‌اند غیرقانونی اعلام نمی‌کنند که همگان تکلیف خودشان را با این عده بدانند.
2131---0935
* خبر می‌رسد که برخی از درختکاریها که براساس مشاوره نفوذی‌ها در سازمان محیط‌زیست انجام شده سرنوشت درخت خشکیده برجام را پیدا کرده است. برای این فجایع تکرار شونده تکلیف چیست و چه باید کرد؟
2770---0912
* روزنامه ایران در تاریخ 96/12/13 در صفحه 14 خود به تمجید از بن سلمان که در اصلاحات خود به زنان حق رانندگی می‌دهد، پرداخته است. به گونه‌ای که وی ناجی زنان و گشودن دروازه‌های فرنگستان به عربستان است! دولت باید مشخص کند که روزنامه دولتی ایران، موضع دولت را بیان می‌کند یا موضع شخصی یک مدیر مسئول را؟! آیا نظر دولت دوازدهم درباره آن شخص جنایتکار و خونریز همین است؟!
ملک‌آبادی
* روشنگری‌های روزنامه کیهان باید از طریق رسانه ملی در سطح کل کشور گسترش پیدا کند تا همه بدانند که یک عده قرار است چه بر سر ما مردم بیاورند.
8003---0917