kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

لاف رفیق فابریک شهرام جزایری درباره حفظ نظام(خبر ویژه)

مدیر مسئول روزنامه اعتماد در دیدار یکی از سران فتنه گفته است اصلاح‌طلبان تنها گروهی هستند که می‌توانند نظام را حفظ کنند.



الیاس حضرتی در دیدار جمعی از اعضای فراکسیون امید با خاتمی گفته است: دوران دیگری برای اصلاحات شروع شد و اشتباهاتی از جانب اصلاح‌طلبان و حکومت بروز کرد و یک شرایط تنگ و تاریک ایجاد شد و برخی تصمیم گرفتند اصلاح‌طلبان را از ریشه بزنند و شما مجبور شدید در دماوند رای بدهید و خیلی از دوستان حتی نتوانستند مراسم دعای کمیل و توسل را برگزار کنند و خیلی‌ها به زندان افتادند اما سال 92 یک فصل جدیدی آغاز شد و آقای عارف، بزرگواری و کناره‌گیری کردند و اصلاح‌طلبان پشت آقای روحانی قرار گرفتند.
وی افزود: امروز زمان دیگری شروع شده و فکر می‌کنیم تاریخ به‌گونه‌ای چرخیده که اصلاح‌طلبان باید از آن پراکندگی فاصله بگیرند و منسجم‌تر از قبل و فعالانه عمل کنند.
حضرتی به تلاش‌های داخلی و تلاش‌های سازمان‌یافته خارجی علیه اصلاح‌طلبان اشاره کرد و دلیل این هجمه را در این دانست که اصلاح‌طلبان تنها گروهی هستند که می‌توانند نظام را حفظ کنند.
حضرتی همچنین از خاتمی خواست با تشکیل حلقه‌های فکری و اتاق‌های فکری در جهت اتصال این مجموعه‌ها برای رصد مباحث مورد نیاز جامعه، به فراکسیون امید ایده و سوژه داده شود.
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید بر لزوم ارتباط با تمام ارکان حکومت تاکید و بیان کرد: ما سنگ زیر آسیاب هستیم و برای انقلاب و نظام خودمان می‌مانیم و این را نشان می‌دهیم.
سخنان حضرتی در حالی است که اخیرا سایت اعتماد آن‌لاین با مصطفی تاج‌زاده (معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اصلاحات) مصاحبه کرده و از قول وی گفته است «اکثریت اصلاح‌طلبان، دیگر به جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه اعتقاد ندارند».
با این وصف آقای حضرتی چگونه رویش می‌شود لاف حفظ نظام توسط اصلاح‌طلبان را بزند؟
اکنون با سخنان تاج‌زاده کاملا روشن شده که اظهارات کمتر شنیده شده وی درباره واقعیت نداشتن تقلب در انتخابات سال 88، چه قدر دقیق بوده و همان‌گونه که آشوبگران شعار دادند انتخابات بهانه و اصل نظام، نشانه بوده است. در همان انتخابات اوباش آشوبگر و تحریک شده سران فتنه، روی جمهوری اسلامی خط کشیدند.
یادآور می‌شود سخنان تاج‌زاده، نوعی نشت بشکه است، و بی‌ آنکه خودش اهمیت داشته باشد، از آنچه درون جبهه مدعیان اصلاحات می‌گذرد، خبر می‌دهد. بعد از سخنان تاج‌زاده، خاتمی و هیچ یک از سران حزب مشارکت و مجمع روحانیون و فراکسیون امید و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و شخص الیاس حضرتی (رفیق فابریک شهرام جزایری) به اظهارات صریح تاج‌زاده کوچک‌ترین اعتراضی نشان نداده‌اند. با این وصف، سخنان مدعیان اصلاح‌طلبی مبنی بر دلسوزی برای جمهوری اسلامی، صرفا گزافه‌گویی و حاکی از شدت نفاق است.