kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

فقر در آمریکا در یک مستند به نمایش در می‌آید(اخبار ادبی و هنری)

افزایش نرخ فقر در ایالت‌های مختلف آمریکا و شکاف اقتصادی به وجود آمده در این کشور موضوع مستندی است که به آنتن هیسپان تی‌وی رسیده است. مستند «بحران رویای آمریکایی: شکاف اقتصادی» که به زودی از آنتن این شبکه پخش می‌شود به تبعیض‌ها و شکاف اقتصادی پیش آمده در ایالات متحده ‌اشاره دارد.


مارسلو سانچز، تهیه‌کننده مستند «بحران رویای آمریکایی: شکاف اقتصادی» دوربین خود را به شهر میامی در ایالات متحده برده تا مخاطبان خود را بیشتر با اختلافات و تبعیض‌های اقتصادی آشنا کند. در این مستند برج ترامپ، زمین بازی گلف او و نمادهایی از ثروت این شهر در کنار چهره صدها فقیر و معتاد رها شده در خیابان‌های میامی، شکاف اقتصادی به وجود آمده را به خوبی نشان می‌دهد. سانچز در ادامه مستند خود به سراغ کارشناسانی می‌رود که معتقدند نرخ فقر در ایالات متحده با افزایش چشمگیری روبه‌رو شده است و سعی در بررسی و تحلیل این معضل اجتماعی اقتصادی دارند.
مستند «بحران رویای آمریکایی: شکاف اقتصادی» به تهیه‌کنندگی مارسلو سانچز در 25 دقیقه، امروز پنجشنبه ساعت 16 به وقت تهران برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی ‌پخش و جمعه ساعت 7:30 بازپخش خواهد شد.