kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
سخنگوی ناجا تشریح کرد

پیش‌بینی تمهیدات پلیس برای تعطیلات ایمن در نوروز

سخنگوی ناجا از حضور بیش از پنج هزار نیرو و 10 میلیون همیار پلیس و به کارگیری هزار و صد خودرو در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی برای خدمات‌رسانی و تسهیل آمد و شد شهروندان در طرح نوروزی خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در بیستمین نشست خبری خود با اعلام اینکه 27 هزار گشت همزمان پلیس های تخصصی در ایام نوروز را خواهیم داشت، گفت: 3770 گشت خودرویی،2010 گشت موتوری و 2900 پاس پیاده، در راستای ایجاد آرامش مردم عزیزمان انجام می شود.
منتظرالمهدی با اشاره به پیش بینی پلیس برای طرح نوروزی، افزود: 1330 کانکس و 450 چادر نوروزی بر پا می شود و همچنین 700 ایستگاه بازرسی موقت، 104 ایستگاه بازرسی ثابت توسط پلیس پیشگیری، آماده خدمات‌رسانی هستند.
وی ادامه داد: 30 فروند بالگرد هوا ناجا نیز از 25 اسفند 96 تا 14 فروردین 97 همگام با سایر نیروها برای خدمات‌رسانی، ایجاد آرامش، افزایش نشاط و تسهیل درآمد و شد شهروندان در طرح نوروزی پلیس در خدمت مردمان خوب ایران سرفرازمان هستند.
معاون اجتماعی ناجا با رو نمایی از شعار نوروزی پلیس با عنوان«آرامش بهاری با نظم و امنیت»،گفت: در واقع آرامش و امنیت خواستگاه همگان است و با رعایت نظم و قانونمندی و مشارکت و همکاری با پلیس و دستگاه‌های امنیت آفرین، ان‌شاءالله بهاری پر نشاط توام با آرامش در سایه امنیت خواهیم داشت.