kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

بازیگر مستهجن از ترامپ شکایت کرد!

وکیل یک بازیگر فیلم‌های مبتذل که پیشتر اعلام شده بود با رئیس‌جمهور آمریکا ارتباط نامشروع داشته، از ثبت شکایت موکلش در دادگاه علیه دونالد ترامپ خبر داده است.


به گزارش فارس، در ادامه جنجال‌ها درباره ارتباط غیراخلاقی دونالد ترامپ با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن در آمریکا، تازه‌ترین خبرها از شکایت او به دادگاه علیه رئیس‌جمهور آمریکا حکایت دارد.
اواخر دی امسال بود که روزنامه آمریکایی این خبر جنجالی را منتشر کرد: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای فاش نشدن روابط نامشروعش با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، 130هزار دلار حق‌السکوت داد و یکی از وکلای او این مبلغ را پرداخت کرد تا این موضوع در زمان انتخابات 2016 افشا نشود.
گفته می‌شود ترامپ با «استفانی کلیفورد» که نام هنری وی «استورمی دنیلز» است، در سال 2006 (یک سال بعد از ازدواج ترامپ با ملانی) رابطه نامشروع داشته است.یک ماه بعد از انتشار این خبر، «مایکل کوهن» وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا گفت که از جیب خودش مبلغ 130 هزار دلار به این بازیگر فیلم‌های مبتذل پرداخت کرده است.وی گفت که نه سازمان ترامپ و نه ستاد وی بخشی از معامله با کلیفورد نبوده‌اند و او را مستقیم یا غیرمستقیم وادار به پرداخت چنین مبلغی نکرده‌اند.
وکیل ترامپ که پرداخت چنین مبلغی به این بازیگر را قانونی می‌دانست، هرگونه ارتباط میان پرداخت چنین مبلغی با ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ را رد کرد.به گزارش بی‌بی‌سی، حالا در تازه‌ترین خبرها درباره این ماجرای جنجالی، خبر رسیده که خانم کلیفورد به دادگاهی در لس‌آنجلس رجوع و از ترامپ شکایت کرده است.«مایکا آوناتی» وکیل او در توئیتر خود ضمن اعلام این خبر متن دادخواست را منتشر کرد.
کلیفورد و وکیلش می‌گویند توافقی که این خانم با موکل ترامپ درباره موضوع ارتباطش امضا کرده، صرفا از سوی وکیل رئیس‌جمهور آمریکا پذیرفته شده و شخص ترامپ آن را امضا و تایید نکرده است.
در متن شکایت از دادگاه خواسته شده تا توافقنامه مذکور برای فاش نشدن اسرار روابط خصوصی با دونالد ترامپ، بی‌اعتبار اعلام شود.
به گفته کلیفورد، وکیل رئیس‌جمهور آمریکا تلاش کرده بود که با ارعاب و ترساندنش، او را به سکوت وادار کند.وی چندی قبل تهدید کرده بود که در آینده درباره ارتباطش با دونالد ترامپ صحبت خواهد کرد.