kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
ژنرال صهیونیست:

تنها راه پیروزی بر حزب‌الله لبنان ترور سید حسن نصرالله است!

رژیم صهیونیستی تنها موجودی است که علنا تروریست بودنش را فریاد می‌زند. خبر رسیده یک فرمانده بلندپایه در ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفته تنها راه پیروزی اسرائیل در جنگ آینده ترور نصرالله است!

مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی بار دیگر به شکست خود در برابر حزب‌الله اذعان کردند. در تازه‌ترین مورد یک فرمانده بلندپایه در ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفته فقط با ترور نصرالله می‌توان بر این جنبش پیروز شد.
به گزارش خبرگزاری قدس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در شماره روز پنجشنبه خود نوشته، «منابع امنیتی و نظامی اسرائیلی تاکید می‌کنند که جنگ آتی ارتش اسرائیل علیه حزب‌الله زمینی و بسیار سخت خواهد بود و تنها راه پیروزی در این جنگ ترور دبیرکل حزب‌الله خواهد بود».
این روزنامه صهیونیستی در ادامه مدعی شده، «سازمان‌های جاسوسی اسرائیل بارها برای ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما تمام این تلاش‌ها نتیجه‌ای نداشته و خنثی شده است».
به نوشته این روزنامه، «برخی منابع امنیتی بلندپایه اسرائیلی می‌گویند اسرائیل در جنگ سال 2006 علیه لبنان در تمام روزهای جنگ که 33 روز به طول انجامید، به دنبال ترور سید حسن نصرالله بود اما موفق نشد.».
این رسانه صهیونیستی در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرد که برخی سطوح امنیتی اسرائیل در حال حاضر به دنبال کسب موافقت سطوح سیاسی این رژیم برای آغاز یک جنگ زمینی علیه لبنان هستند، اما در عین حال خود دستگاه‌های امنیتی اسرائیل تاکید کرده‌اند که دولت نتانیاهو به خاطر نگرانی از بالا بودن هزینه‌ها و تلفات جانی جنگ علیه لبنان، با این درخواست موافقت نکرده است.