kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

جزئیات تازه از نحوه شهادت4 جوان بحرینی در خلیج فارس

همزمان با افشای جزئیات تازه از چگونگی قتل 4 جوان بحرینی به دست عوامل رژیم آل خلیفه، مردم بحرين، به خیابان‌ها آمده و جنايت‌هاي این رژيم را محکوم کردند.


  سرویس خارجی-

مردم ساکن مناطق مختلف بحرين از جمله کرباباد، الدراز، مالکيه و منامه، پنجشنبه ‌شب با برگزاري تظاهرات، جنايت آل‌خليفه در قتل 4 جوان بحريني را محکوم کردند. دریا اجساد 3 تن از این شهدا را به سواحل بوشهر آورده بود. معترضان با سر دادن شعارهايي در همبستگي با «شيخ عيسي قاسم» روحاني سرشناس اين کشور، شکسته شدن محاصره خانگي وي را خواستار شدند.
طبق گزارش‌های تازه، آل خليفه، این 4 جوان بحريني را هفته گذشته به قتل رسانده و براي مخفي نگه ‌داشتن جنايات خود، اجساد آنان را به دريا انداخته بود. علماي بحرين هم در بيانيه‌اي از مردم اين کشور خواسته بودند عصر روز جمعه(دیروز) در مراسم تشييع جنازه نمادين اين شهدا شرکت کنند.
پیکر این سه شهید مظلوم بحرینی روز گذشته با شعارهای «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرکز بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» توسط مردم قم تشییع شد. پیکر این سه شهید بحرینی در قطعه 31 شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) شهر قم در کنار دیگر شهدای جبهه مقاومت به خاک سپرده شد.
بحرين از 14 فوريه 2011 شاهد انقلاب مردمي ضد رژيم آل خليفه است. مردم بحرين خواهان آزادي، برقراري عدالت و رفع تبعيض و روي کار آمدن نظامي منتخب در کشورشان هستند، اما رژيم آل خليفه اعتراض‌هاي مردمي را با حمایت‌های چند کشور غربی و عربی از جمله انگلیس و آل سعود سرکوب مي‌کند.