kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای رئیس‌جمهور به جای اینکه هیئتی را مأمور بررسی گرانی‌های سرسام‌آور و همچنین کشتار تصادف‌های جاده‌ای و هوایی در کشور بکنند 3 وزیر و یک معاون خویش را مأمور تحقیق در خصوص خودکشی جاسوس موشکی و هسته‌ای کرده‌اند. انصاف هم خوب چیزی است.
علیمردانی و 0608---021
* در کمال تأسف باید گفت مسئولان وزارت اطلاعات در این دولت در رابطه با مسائل مهم کشور مثل هسته‌ای و قدرت موشکی رفتاری کاملاً منفعلانه دارند.
بیگ‌زاده
* کسانی که در سال 88 اقدام به وطن‌فروشی کردند و آن فتنه را بوجود آوردند باید هم امروز از جاسوس هسته‌ای و موشکی دفاع کنند و برای رد گم کردن پیگیر خودکشی این جاسوس باشند.
6128---0912
* جاسوسی در قالب محیط‌زیست نشان می‌دهد که دشمن از همه توان برای نفوذ استفاده می‌کند ولی متأسفانه برخی در داخل به علت خوش‌خیالی، اصلاً نفوذ را قبول ندارند! امیدوارم دستگاه‌های امنیتی- اطلاعاتی تمام دستگاه‌ها را رصد و از ورود جاسوسان به دستگاه‌های اجرایی به جد جلوگیری کنند.
6406---0912
* کاشف به عمل آمد که سازمان محیط‌زیست به جای حفاظت از یوزپلنگ و حیوانات وحشی، از وحشی‌های صهیونیستی و آمریکایی حفاظت می‌کرد تا به تخریب زیرساخت‌های نظام اقدام کنند! آیا جای تأسف ندارد؟
5954---0939
* آمارها حکایت از سوء مدیریت جدی در عرصه‌های مختلف دارد. دوستداران نظام، دولت را برای رفع این کاستی‌اش کمک کنند. افزایش آمار طلاق، نفوذ جاسوسان در مناطق حساس، اختلاس‌ها و... می‌تواند برای مردم نگران کننده باشد.
ابوالقاسمی- قم
* کشور ما از جانب فرانسه بارها آسیب دیده از ارسال خون‌های آلوده به داخل کشور گرفته تا اجرا و حمایت از تحریم‌های متعدد علیه ملت ایران. سؤال این است که چرا دولتمردان ما با این وصف تلاش می‌کنند بازار ایران را به محل فروش محصولات فرانسوی تبدیل بکنند! پس غیرت ایرانی کجا رفته است؟
4129---0912
* جهت اطلاع شخصی که نوشته بود از کی سرگین یوز جزو اطلاعات طبقه‌بندی شده است باید گفت همان طور که سرگین یوز از اطلاعات طبقه‌بندی شده نیست، سرگین‌شناس هم جاسوس‌شناس نیست! شناسایی وطن‌فروشان تخصص می‌خواهد یا خیلی پرت تشریف دارید یا آلت دست شیاطین هستید!
8902---0914
* مدتی است که روزنامه کیهان را مطالعه می‌کنم. پیش‌بینی شما در زمینه‌های مختلف قابل تقدیر است. به عنوان مثال در مورد جاسوسان هسته‌ای که در سال 93 گوشزد کرده بودید. امیدواریم مسئولین دولتی این قدر به تلاش ناصحانه روزنامه کیهان به چشم دشمنی نگاه نکنند.
4519---0917
* پول آب، برق، گاز و... بسیار افزایش پیدا کرده و پرداخت آنها از توان مالی اقشار ضعیف جامعه خارج است. تدبیری اندیشیده شود تا دولت این همه فشار به مردم نیاورد.
2537---0916
* در جایی که حضرت علی(ع) خطاب به مالک اشتر فرماندار مصر می‌فرمایند از خلف وعده بپرهیز که موجب خشم خدا خواهد شد چرا دولت و دولتمردان پی‌درپی خلف وعده می‌کنند و کاملا بی‌تفاوت شده‌اند؟
7157---0912
* نمایندگان مجلس با این اوضاع آشفته اقتصادی چرا از دولت سوال نمی‌کنند که مگر بعد از امضای برجام قرار نبود کاهش قیمت ارز را شاهد باشیم؟ چرا رشد 40 درصدی آن را تجربه می‌کنیم؟!
3991---021
* وقتی خانواده جناب سیف و تعداد قابل توجهی از مسئولان رده بالای دولت در خارج از کشور ایران عزیز زندگی می‌کنند یعنی ایران اسلامی برای خانواده حضرات با مقررات قوانین اسلامی موضوعیتی ندارد بنابراین دلار 10 هزار تومان هم بشود برایشان مهم نیست. چنین کسانی دلشان برای کشور و اقتصاد مردم می‌سوزد؟ قحط‌الرجال است؟ نتیجه وکیل‌الدوله بودن برخی نمایندگان هم تماشاچی بودن‌شان است. به همین علت گوش شنوایی هم در دولت نیست.
وحیدی- گرمسار
* به دستگاه قضایی عرض می‌کنم تا کی رزمندگان و دلسوزان نظام، توهین و تحقیر به ملت و کشور را از طریق رسانه‌های وابسته شاهد باشند و شما در عوض، کیهان را به دادگاه احضار کنید؟ ما به خاطر رهبر عزیزمان تحمل می‌کنیم. شما نیز با این وابستگان به اجانب که سر سفره انقلاب نشسته و برای دشمن کار می‌کنند یک برخوردی بکنید آخر!
عالی- آمل
* آقای نوبخت سخنگوی دولت گفته بود دولت برای حذف یارانه پردرآمدهای جامعه نمی‌تواند وارد حساب‌های بانکی آنان شود پس چرا وارد حساب بنده که زیر دو میلیون تومان حقوق می‌گیرم شده و یارانه‌ام را قطع کرده‌اند و هرچه اعتراض کرده‌ام به جایی نرسیده است.
9948---0912
* همچنان که دولت برای هر فرد شناسنامه و کارت ملی صادر می‌کند که حق هر شهروندی می‌باشد، باید برای کار و مسکن نیز شناسنامه تهیه کنند تا مردم با عزت و آبرو زندگی کنند و دولت را حامی خود بدانند.
0685---0916
* شهرداری تهران چنان به دنبال کسب درآمد است که تمام بدنه اتوبوس‌های شرکت واحد را به تبلیغات پوشانده طوری که هیچ مسافری به بیرون دید ندارد و در بسیاری اوقات به ویژه در شب‌ها از ایستگاه‌های مورد نظر خود رد می‌شود. از مسئولان امر درخواست می‌شود در کنار این همه فکر کردن به منافع خود، مردم را هم درنظر بگیرند.
حسین‌زاده- تهران
* قیمت آهن به صورت نجومی بالا رفته ولی متاسفانه دولت و مسئولان کاری به این کارها ندارند و بی‌تفاوتی برخی از مسئولان نسبت به وظایف واقعی‌شان به بزرگترین معضل تبدیل شده است.
1227---0913
* من از تمام ملت به خاطر رایی که به آقای روحانی دادم پشیمانم و عذرخواهی می‌کنم. متاسفانه این دولت گویا کشور را رها کرده و به همین شکل ارز و دلار از 3600 به پنج هزار تومان رسیده است! یکی با بازگشایی‌های بی‌حد و حصر فروشگاه‌های  زنجیره‌ای که کسبه‌های جزء بسیاری را به خاک سیاه می‌نشاند، دیگری در شرکت‌های دولتی مثل شرکت نفت و... به اخراج کارگران با سابقه‌های 12تا 19 سال خدمت، دست می‌زند و ... مسئولین اجرایی هم فقط به حاشیه‌سازی و حمایت از جاسوسان و دوتابعیتی‌ها مشغولند!  پسران تحصیل‌کرده بسیاری بیکارند.
طوسیان- اصفهان
* برخی نمایندگان اصلاح‌طلب و روزنامه‌های زنجیره‌ای که سنگ جاسوسان بازداشتی‌های اخیر را به سینه می زنند و ادعا می‌کنند که جامعه باید منطبق به عدالت باشد چرا به مبتکران و مجریان طرح‌های گذشته مثل مسکن مهر و... اجازه دفاع از خود در مقابل این همه هجمه و تهمت و افترای چندساله نمی‌دهند؟
9590---0914
* آیا مسئولان، طرح جامع و کارشناسی شده‌ای برای مهار آب‌های (باران و برف) در شهرها و هدایت ‌آن‌ها به چاه‌ها، قنات‌ها و سدها برای احیای آب‌های زیرزمینی ندارند؟!
جستان دشتی
* پارک تندرستی فردیس کرج چرا به پارک تباهی و مقر معتادین و...  تبدیل شده است؟! مسئولان اصلا خبر دارند؟
6331---0912
* به علت تاخیر در پرداخت حقوق رانندگان حمل و نقل بین‌المللی همکار شرکت ‌]... آریا[ که از بندرعباس به کشورهای خارج بار حمل می‌کنند یک واسطه با دریافت 70 هزار تومان از هر راننده اقدام به پرداخت حقوق رانندگان می‌کند و به راحتی از این طریق، ماهانه صدمیلیون تومان درآمد دارد! ولی کسانی که نخواهند این مبلغ را (70 هزار تومان) به دلال پرداخت کنند معلوم نیست با چندین روز تأخیر بتوانند حقوقشان را دریافت کنند!‌از مسئولان امر درخواست می‌شود مشکل پرداخت به موقع حقوق رانندگان مظلوم را حل کنند.
جمعی از رانندگان حمل و نقل بین‌المللی
* مرکز مخابرات توحید برای مشترکان تلفن ثابت که مصرف کمتری دارند از ارسال قبض خودداری می‌کند چرا همانند شرکت گاز، برق و آب برای همگان، به استثنای کسانی که خود متقاضی عدم ارسال قبض هستند، قبض دو ماهه صادر نمی‌کند؟
6327---021
* آنتن‌دهی همراه اول و ایرانسل در تهرانسر غربی منطقه 21 شهرداری تهران بسیار خراب است. چرا؟!
2696---0912
* تعجب می‌کنم که چطور تا به حال بیش از 10 بار قول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را داده‌اند ولی هیچ اقدام عملی در این زمینه نکرده‌اند. خودشان که با حقوق های بالای 10 میلیون مشکلی ندارند حالا مشکل دیگران حل شد که شد و حل هم نشد مهم نیست.
2805---0916