kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳

بی‌تفاوتی عجیب در قبال هتاکی به مرحوم حاج‌سیداحمد خمینی(ره)(خبر ویژه)

«سکوت افرادی همانند سید حسن خمینی و رسانه‌ها و موسسه تحت مدیریت وی در قبال هتاکی به حاج سید‌احمد خمینی(ره) آن هم بعد از گذشت چندین روز، بسیار دردآور است. معلوم نیست سید حسن خمینی در سال‌های اخیر چه نوع رودربایستی با برخی از افراد این‌چنینی پیدا کرده است که مواضع قاطعی در این‌باره اتخاذ نمی‌کند».
به گزارش جهان نيوز، فرزند منتظری گفته است، احمد خمینی با اطلاعاتی که به امام خمینی می‌داد به دنبال حذف آیت‌الله منتظری بود تا بتواند در آینده رهبر شود. به گفته احمد منتظری، اما فوت نابهنگام  امام خمینی‌(ره) باعث شد تا برنامه‌ریزی او نیز به هم خورد.
 رادیو فردا رسانه رسمی سازمان سیا آمریکا اخیراً فایل صوتی از گفت‌وگوی خود با احمد منتظری، فرزند آیت‌الله حسین منتظری را منتشر کرده که در آن اظهارات عجیبی علیه سیداحمد خمینی مطرح می‌شود.
وی در این گفتگو گفته است: از ابتدای انقلاب بین سید‌احمد خمینی و آیت‌الله منتظری تقابل بوده و سید‌احمد خمینی احساس می‌کرده رقیب آیت‌الله منتظری است.
احمد منتظری در ادامه نیز مدعی شده در خاطرات آیت‌الله منتظری آمده است که سیداحمد خمینی به او نامه‌ای نوشته است که چرا شما باید دفتر داشته باشید و ملاقات‌های شما و اخبار شما از رادیو و تلویزیون پخش بشود.
 اما این اظهارات درباره سید‌احمد خمینی در حالی مطرح می‌شود که نقش وی در نقل خاطراتی از حضرت امام‌(ره) برای تایید رهبری مقام معظم رهبری و حمایت‌های جانانه‌شان از مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه تا آخرین لحظه‌های زندگی‌شان کاملا عیان و مشخص است.
با این وجود، سکوت افرادی همانند سیدحسن خمینی و رسانه‌ها و موسسه تحت مدیریت وی آن هم بعد از گذشت چندین روز، بسیار دردآور است. معلوم نیست سید‌حسن خمینی در سال‌های اخیر چه نوع رودربایستی با برخی از افراد این‌چنینی پیدا کرده است که مواضع قاطعی در ‌این‌باره اتخاذ نمی‌کند.
هرچند سایت جماران وابسته به ایشان نیز به محلی برای نشر و بازنشر مواضع برخی چهره‌های فاصله‌گرفته از گفتمان امام و ولایت‌فقیه تبدیل شده است.
گویا از سید حسن خمینی و  موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی‌(ره) که در‌ گذشته در موارد بزرگتری از اتهام  و تخریب  و تحریف سیره امام‌(ره) سکوت کرده‌اند، بی‌تفاوتی درباره این اظهارات علیه مرحوم سیداحمد خمینی چندان جای تعجب ندارد.