kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
استاندار مازندران:

برخی از فروش برنج به سازمان غله ممانعت کردند

استاندار مازندران با اعلام اینکه برای خرید مرکبات و برنج مازندران از دولت مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: برخی واسطه‌ها با هوچی‌گری و بازارگرمی از فروش برنج به سازمان غله ممانعت کردند.
 

 محمد اسلامی با اعلام اینکه میزان صادرات فعلی در مازندران بیش از 340 میلیون دلار در سال است، اظهار کرد: شهرستان آمل در این بین جایگاه خوبی داشته و بیش از 220 میلیون دلار از سهم صادرات را در اختیار دارد.
وی با اعلام ایجاد مشوق برای سرمایه‌گذاران طرح‌های صادرات محور در مازندران، افزود: در نظر داریم تا همکاری مازندران با کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیای میانه و همچنین برخی کشورهای عربی تقویت یافته و توسعه داشته باشد.
استاندار مازندران با بیان شناسایی مشکلات و ایجاد برنامه‌های توسعه استان، تصریح کرد: صادرات 3 میلیارد دلاری در سال یکی از این برنامه‌ها است.
اسلامی با اعلام هموارسازی دولت برای خرید مرکبات و برنج مازندران و کسب مجوز لازم از دولت در این زمینه گفت: اجازه نمی‌دهم تا تسهیلات اشتغال روستاها نصیب شکارچی‌های پول‌های ارزان شود.
وی با اعلام اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه برای توسعه اشتغال و تولیدات روستایی مازندران، ادامه داد: این تسهیلات برای در اختیار قرار گرفتن متقاضیان به بانک‌ها ابلاغ شد.