kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* برای محرمانه ماندن و پیروز شدن در عملیات جاسوسی یکی از جاسوسان خودکشی می‌کند، دولت به جای پیدا کردن سرنخ و کمک به قوه‌قضائیه سعی در محکوم کردن دارد کاری که می‌تواند باعث اختلال در کشف بقیه اجزای این توطئه شود.
9715---021
* خودکشی جاسوس یعنی نمی‌خواهد اطلاعاتی مهم را افشا کند. پس باید نتیجه گرفت که دامی که دشمن پهن کرده گسترده است که اگر افشا شود مشخص می‌شود خیلی‌ها در این دام افتاده‌اند و به نفع دشمن کار می‌کنند و شاید تلاش‌هایی که برای مخدوش جلوه دادن این پرونده می‌شود از سوی کسانی باشد که خود بخشی از پازل این ماجرا هستند.
8181---0902 و 3685---0919
* بعضی اوقات تصور می‌کنم آقای روحانی، رئیس‌جمهور عده‌ای اشراف و مرفه است و امور اصلی دولت رسیدگی به موضوعاتی است که اصلا جزو وظایف دولت نیست!
1171---021
* چرا در موقع رسیدن قیمت دلار به مرز 5 هزارتومان خبری از تشکیل کمیته‌ای ویژه از سوی رئیس‌جمهور نبود. تاکنون موضوع اقتصاد و جیب مردم در برنامه‌های دولت از درجه اهمیت خاصی برخوردار نبوده است.
2811---021
* مردم تقاضای رسیدگی به اوضاع بد اقتصادی را دارند اما دولت سرگرم حاشیه‌های بی‌ارزش و دلواپس خودکشی جاسوس است و در این خصوص وزیران دولت را به خط کرده تا دنبال علت موضوعات موهوم بگردند!
9165---021
* چرا اقتصاد کشور باید فقط روی دو محور سود بانکی و سرمایه‌گذاری روی سکه و دلار بچرخد و مدعیان اصلاحات فقط بازار را بین این دو کانون جا به جا کنند؟ دریغ از موقعیتی برای سرمایه‌گذاری مولد اشتغالزا و پایدار متاسفانه فعالیت‌های کنونی بیشتر به رشد نقدینگی سرگردان در کشور دامن زده است.
6058---021
* هر روز آشکارتر می‌شود که اگر دلسوزی دلسوزان نظام مثل اطلاعات سپاه پاسداران نبود انقلاب با خسارت‌های جبران‌ناپذیری مواجه می‌شد. بی‌جهت نبود که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
5364---0912
* وقتی وزیر اطلاعات این دولت چشم به چشم انسان می‌اندازد و خیلی راحت می‌گوید مدیر دو تابعیتی در کشور نداریم طبیعی است که جاسوسان هسته‌ای و موشکی در عالی‌ترین سطوح نفوذ کرده و خیانت خود را انجام بدهند و وقتی دستگیر می‌شوند خودکشی بکنند.
امیدی
* در یک کلام عرض بکنم تا وقتی دولت ضعیف و دولتمردان ناتوان سرکار هستند حوادثی مانند تصادف قطار و سانحه هوایی و... پی‌درپی خواهیم داشت. خداوکیلی اگر دولت اصولگرا بر سر کار بود و یکی از این حوادث اتفاق می‌افتاد روزنامه‌های اجاره‌ای و زنجیره‌ای چه می‌کردند؟  خدا شاهد است آبرو برای کسی باقی نمی‌گذاشتند.
شاه‌صاحبی
* به خاطر مهریه 9 ماه است در زندان لاهیجان هستم. اگر جاسوس بودم دولت توجه ویژه‌ای به بنده می‌کرد تا از زندان آزاد شوم.
سیدحسین ابراهیمی
* باید معلوم شود این دوتابعیتی‌ها چگونه به عرصه‌های مهم کشور نفوذ کردند و بعضا جاسوس غرب از کار درآمدند. همچنین این روزنامه‌های زنجیره‌ای باید توضیح بدهند در کدام نقطه از زمین زندگی می‌کنند که انبوه مشکلات مردم اعم از اقتصادی و اجتماعی را مشاهده نمی‌کنند و فقط حاشیه‌پردازی و جنجال‌ به پا کردن را بلد هستند! مردم پاسخ این سوالات را می‌خواهند.
6219---0939
* رخنه جاسوسان در تصمیمات عالی‌ترین سطوح اجرایی کشور از یک طرف و اختلاس‌ها و پرونده‌های فساد مالی بزرگ از سوی دیگر نظام و ملت را رنج می‌دهند. مسئولان و دستگاه‌های ذیربط باید بدون مجامله به وظایف قانونی خود عمل کنند.
نیک‌نام
* شایسته بود سیمای جمهوری اسلامی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) شأن و مقام ایشان را پاس بدارد و از پخش برنامه‌های شاد اجتناب کند.
اصغر رهگوی
* با توجه به اهتمام دولت در حاشیه‌سازی و فرار از مسئولیت‌های خود در موضوعاتی مثل بازار ارز، تولید، قاچاق و... آیا چشم‌انداز ایران 1404 محقق خواهد شد؟! لازم است امت حزب‌الله، دلسوزان بخش‌های مختلف کشور با اجرای عملی اقتصاد مقاومتی به وظایف خود در تحقق چشم‌انداز 1404 بنگرند و هر کدام باری از انبوه بارهای بر زمین مانده دولتمردان را بردارند تا ان‌شاءالله با یک دولت انقلابی در آغاز سال 1400 این چشم‌انداز به آن نقطه مطلوب برسد.
عباسی
* گویا بعضی از دولتمردان خیال برشان داشته که چنانچه فشارها به مردم بیشتر شد باب مذاکره بر سر موشک یعنی برجام 2 باز خواهد شد. اما بدانند با این کار اگرچه برای مردم و کشور زحمت درست می‌کنند ولی به جایی نخواهند رسید و فقط بی‌آبرو خواهند شد.
7240---0935
* به ماکرون  رئیس‌جمهور فرانسه باید گفت زمانی که او در مدرسه تحصیل می‌کرد ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر تمام جبهه کفر جهانی ایستاد و همه دشمنان را ذلیل کرد. پس بهتر است به یاوه‌گویی خود در مورد موشک‌های ایران پایان بدهد. این ملت دندان‌های هر یاوه‌گو علیه ایران را در دهانش خرد می‌کند.
0609---0915
* اگر امثال آقای احمدی‌نژاد به این کشمکش‌های سیاسی بی‌فایده ادامه دهند، مبتلا به بن‌بست سیاسی و از دست دادن باقی‌مانده اعتماد مردم به خود می‌شوند!
عمران الفتی
* الان 2 ماه است که دولت 95 هزار تومانی را که همراه یارانه به مددجویان بهزیستی پرداخت می‌کرد، قطع کرده است، فردی که از کار افتاده است و تنها درآمدش همین یارانه و کمک بهزیستی است برای تأمین معیشت خانواده‌اش باید به کجا پناه ببرد. از مسئولین تقاضای حمایت داریم.
0714---021
* عوارض نوسازی آپارتمان 105 متری بنده در سال 95 مبلغ 103 هزار تومان بود. امسال 218 هزار تومان شده است. اسم این کار غیر از انتقام‌گیری دولت از مردم چه می‌تواند باشد؟
7148---0912
* سال 90 با گذراندن 73 واحد دانشگاهی از دانشگاه پیام نور انصراف و در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه تحصیل دادم. بعد از گذشت 6 سال هنوز مسئولان دانشگاه پیام نور واحدهای پاس شده بنده را به دانشگاه آزاد اعلام نکرده‌اند. چرا ضایع کردن حقوق مردم برای مسئولان دولتی یک امر عادی شده است؟
چگینی
* به اداره پست شهرستان پردیس مراجعه کردم تا بسته پستی‌ام را دریافت کنم اما مسئولین اداره پست از دادن بسته پستی به بنده خودداری کردند با این توجیه که نام خانوادگی روی بسته پستی متعلق به نام همسرم است. حتی حضور ایشان در اداره پست نیز منجر به این نشد که بسته را تحویل بگیریم و متأسفانه با برخورد تند از سوی مسئولین پست مواجه شدیم. از مسئولین تقاضای رسیدگی داریم.
0042---031
* لطفاً وضعیت اسفبار کارکنان قراردادی و شرکتی‌های سراسر کشور و تبعیض و ناعدالتی‌هایی که بر آنان تحمیل شده حول سه محور ذیل بررسی و برای اصلاح آن اقدام شود: 1. دلیل تفاوت حقوق و مزایا (با وجود مدرک و کار یکسان) نسبت به سایر کارکنان 2. دلیل عدم تبدیل وضعیت این نیروها 3. سوء استفاده برخی از پیمانکاران تأمین نیروی انسانی که اکثراً توسط مدیران و بازنشستگان رده بالای همان سازمان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تشکیل شده‌اند و درآمد نامشروعی را بدون هیچ زحمتی برای آنان به ارمغان آورده است!
8315---0933
پاسخ روابط عمومی بانک سرمایه
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون «پیام مردمی» آن روزنامه محترم در روز دوشنبه مورخ 96/11/23 از سوی یکی از خوانندگان ارجمند، در خصوص سود سهام بانک سرمایه به آگاهی می‌رساند تصمیم‌گیری در خصوص سود نقدی سهام سال‌های مالی منتهی به 1394/12/29 و 1395/12/30 منوط به برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم و مجمع عمومی عادی سالیانه بانک می‌باشد که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد.