kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

خلاف جهت!(گفت و شنود)

گفت: آقای رئیس‌جمهور به ۳ وزیر کابینه و یکی از معاونان خود ماموریت داده است که درباره خودکشی یکی از جاسوسان در زندان تحقیق و بررسی کنند!
گفتم: ایشان سه دهه مسئولیت امنیتی داشته است و به خوبی می‌داند که برای ماموران امنیتی خودکشی جاسوس یک زیان بزرگ است، چرا که به آنها اجازه کسب اطلاعات بیشتر نمی‌دهد.
گفت: آقای روحانی باید به این چهار عضو کابینه ماموریت می‌داد تا تحقیق کنند و ببینند برخی از مدعیان اصلاحات و اعتدال چه رابطه‌ای با این جاسوس داشته‌اند که اصرار داشتند او را بی‌گناه معرفی کنند؟!
گفتم: و بررسی کنند و ببینند مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور چه نگرانی از بازداشت این جاسوس داشته که بلافاصله بعد از دستگیری او چند توئیت پی در پی کرد که جاسوس بودن او را انکار کند؟!
گفت: و تحقیق کنند و ببینند چه شده بود که  ۴۰ نماینده مجلس در نامه‌ای تلاش کرده بودند خودکشی این جاسوس را زیر سؤال ببرند؟! و چرا باید نظر دولت‌های انگلیس و آمریکا را به اعلام رسمی مقامات قضایی و اطلاعاتی کشورمان ترجیح بدهند؟!
گفتم: یارو توی اتوبان خلاف جهت رانندگی می‌کرد، شنید از رادیو اعلام می‌کنند یک دیوانه در اتوبان خلاف جهت می‌راند. یارو یک نگاه به روبرو کرد و با تعجب گفت؛ کار یکی دو تا دیوانه نیست، خیلی‌ها دیوانه شده‌اند!