kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323




* حماسه تماشایی راهپیمایی باشکوه ملت در 22 بهمن امسال در سراسر میهن اسلامی پیام‌هایی به دشمنان و همچنین دولتمردان داشت. پیام این راهپیمایی به مسئولان این بود که غیرت پافشاری روی اصول انقلاب را از ملت یاد بگیرند.
9915---0914
* دولتمردان باید شکرگزار حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور باشند و راه شکرگزاری این است که به این مردم خدمت بکنند و مشکلات آنان را حل نمایند نه اینکه حالت اپوزیسیون به خود گرفته و 4 سال عمر دولت را به سخنرانی و نظریه‌پردازی تلف کنند.
9817---0936
* مردم با حضورشان بار دیگر اثبات کردند که انقلابی‌اند. حال باید دید مسئولین دولت، چقدر انقلابی‌اند. آیا همانند مردم در صحنه‌اند و برای اهداف نظام اسلامی تلاش می‌کنند و دغدغه اصلی‌شان، دغدغه مردم است یا در عوالم دیگری سیر می‌کنند.
0176---0938
* آقای رئیس‌جمهور در این چند سال چه‌قدر نیروی انقلابی و متخصص متعهد را از مسئولیت‌های اجرایی خارج کرده.
7956---0935
* آقای رئیس‌جمهور لطف بفرمایند روند پنج سال گذشته در حذف نیروهای انقلابی متخصص از کارهای علمی، اجرایی و خدمت به این ملت را متوقف کنند، سوار کردن پیاده شده‌هایی از قطار انقلاب پیش‌کش.
2770---0912
* برای برون رفت آقای رئیس‌جمهور از بحران ناکارآمدی چند پیشنهاد دارم. اول دولتمردان پرحرف و کم‌کار را کنار بگذارند. دوم عذر وزیران سالخورده و ناتوان را بخواهند. سوم اطرافیان اشرافی را از پیرامون خود دور سازند چهارم پرداخت حقوق‌های نامتعارف به مسئولان و مدیران را قطع نمایند پنجم به جای این افراد پرهزینه از جوانان پرانرژی، متخصص و متعهد استفاده بکنند.
حسامی
* این برای چندمین بار است که رئیس دولت سخنانی را عنوان می‌کند که برخلاف مصالح امنیت ملی است! اهانت به مردم در روزی که مردم به صورت عملی یک همه‌پرسی واقعی را با اعلام وفاداری به ارزش‌های فراموش شده از سوی برخی از مسئولان به نمایش گذاشتند، قابل بخشش نیست.
7772---0938
* تأسف‌آور است در روز باشکوه راهپیمایی 22 بهمن و حضور میلیونی مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری، آقای روحانی چشم خود را ببندد و صحبت از رفراندوم کند، فقط بدین خاطر که موضوعاتی اعم از کاستن از توان تولید در کشور بومی‌سازی آن را کسی مطالبه نکند و مدام دست نیاز به سوی غرب دراز کنند!
3114---0912
* آقای رئیس‌جمهور خوب می‌داند که هیچ کس از خوش بودن هم وطن خود دلواپس نمی‌شود. مشکل این است که برخی بر زیرپا گذاشته شدن شرع و حقوق اجتماعی جامعه اسم «خوش» می‌گذارند.
5364---0912
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند وقتی دولتی رأی آورد همه باید از او حمایت کنند. پس چگونه است که همکاران ایشان در سال 88 نه تنها از رأی مردم حمایت نکردند بلکه در مواردی سنگ‌اندازی کردند چه زیبا گفته‌اند رطب خورده منع رطب کی کند.
نیک نام
* آقای رئیس‌جمهور پاسخ بدهند اگر کسانی قاچاقی سوار قطار انقلاب شده و خواسته‌اند این قطار را واژگون کنند تکلیف مردم با این افراد چه بوده و چیست؟
8853---0921
* اولین گام در راه خدمتگزاری مسئولان به ملت پا گذاشتن بر روی نفس و دور شدن از اشرافی‌گرایی است که متأسفانه در این دولت به ندرت وجود دارد.
5308---0916
* آقای روحانی، آنانی که از قطار انقلاب پیاده شده‌اند به محض پیاده شدن سوار قطار استکبار و دشمنان نظام اسلامی شدند و باعث شکل‌گیری تحریم‌های بیشتر بر علیه مردم ایران شدند، خداوکیلی مجازات این خائنین چیست؟
0089---0919
* تعجب می‌کنیم که آقای رئیس‌جمهور چگونه حضور میلیونی و با شکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن این رفراندوم هر ساله ملت را نمی‌بینند و در سخنرانی خود به جای عذرخواهی از ناتوانی دولت در حل مشکل رکود و بیکاری در کشور آدرس غلط می‌دهند.
عباسی
* در سال 88 و در ایام فتنه نیز یکی از سران فتنه‌گر صحبت از همه‌پرسی کرد! چه می‌شود که هر گاه ملت با وحدت خود به صحنه می‌آیند یک عده آدرس غلط می‌دهند. در ضمن باید مشخص شود این تصمیمات انحرافی در کجا و در چه جمعی گرفته می‌شود.
فخرایی
* آقای رئیس‌جمهور باید همه‌پرسی درباره میزان رضایتمندی از عملکرد دولت در موضوع اقتصاد را مطرح می‌کردند نه اینکه سنگ چند فتنه‌گر را به سینه بزنند. مردم با اوضاع نابسامان معیشتی و افسار رها شده دلار دست و پنجه نرم می‌کنند و به سختی امور را سپری می‌کنند آن وقت دغدغه مقام اول اجرایی کشور فتنه‌گران هستند!
8642---0919
* مدیریت بحران خوزستان موظف است اقداماتی که برای کاهش ریزگردها از ریه‌های اهالی این استان انجام می‌دهد را هر روز به اطلاع عموم مردم شریف خوزستان برساند تا مردم از روند اوضاع مطلع باشند.
5130---061
* دولت پاسخ بدهد واردات 3 هزار خودرو خارجی از مناطق آزاد کشور چه نسبتی با اقتصاد مقاومتی دارد؟ دولتمردان صداقت داشته باشند.
5559---0937
* فاتحه جشنواره فیلم فجر را با داوری‌های عجیب و کارشناسی‌های غیر مرتبط باید خواند که فیلم‌های مروج اندیشه مخالف با اصول انقلاب اسلامی و دهه فجر حمایت می‌شوند. ارزش جشنواره فجر در گرو نسبت آن با دهه فجر و انقلاب اسلامی است.
هراتی‌نیا و 2811---021
* دولتمردان پاسخ بدهند برجام چگونه یک پیروزی و موفقیت است که پیامد آن رکود در کشور و بیکاری چندین میلیون نفر از جوانان بوده است؟!
3156---0935
* قیمت‌های طلا، دلار، مسکن و خودرو بحرانی شده و ساعتی افزایش پیدا می‌کند. این چه وضع کشورداری است. با این وضعیت سال آینده چه خواهد شد؟
گودرزی
* مسئولان در اظهارات‌شان در ارتباط با غرب سعی می‌کنند از امتیازات ویژه مثل انتقال برق به اروپا صحبت کنند! چه افتخاری دارد که ظرفیت منطقه را نادیده می‌گیرند و به بدعهدترین کشورها وفاداری نشان می‌دهند؟!
3152---021
* بعد از بارش اولین برف در تهران، شهرداری در پارک 17 شهریور نازی‌آباد به جای هرس اقدام به قطع کردن تعدادی از درختان کرده است. این کار چه توجیهی دارد؟
خلخالی
* آیا نیروهای حق‌الزحمه‌ای و کارکنان برنامه‌ای صدا و سیما و... همچون بنده که سالها در رسانه ملی با جدیت، صادقانه و علاقمندی بسیار و اغلب به صورت تمام وقت و گاهی شبها تا دیروقت و تا بامداد، با دستمزد کم و ناچیز، بدون هیچ نوع مزایا و عیدی و پاداش کار کرده‌ام، آیا نمی‌بایست به صورت استخدام رسمی درمی‌آمدم؟! چرا حتی از بیمه برخوردار نیستیم؟!
محمود بلیغیان- اصفهان
پاسخ روابط عمومی ریاست جمهوری
در پاسخ به مطلب مندرج در روز یکشنبه 1396/11/15 آن روزنامه، در خصوص مسیرهای ارتباطی مردم با دولت برای آگاهی افکار عمومی، به اطلاع می‌رساند:
سامانه و تلفن 111 مستقر در استانداری‌های سراسر کشور و تلفن 6133 این مرکز، جهت‌ پیگیری مطالبات مردمی در ساعات اداری از سال 1392 تاکنون بدون تعطیلی و مسئولانه انجام وظیفه کرده است.
به عنوان نمونه در بازه زمانی اول فروردین تا 14 بهمن 1396، تعداد 647039 تماس از طریق تلفن 111 و تعداد 112738 تماس مردمی از طریق تلفن 6133 در این مرکز رسیدگی و پاسخ داده شده است.
علاوه بر سامانه تلفنی، سایت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به آدرس WWW.saamad.ir نیز بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت و بررسی درخواست‌ها و نقطه نظرات مردم می‌باشد. موارد دریافت شده از طریق سایت سامد نیز از ابتدای سال 1396 لغایت 14 بهمن سال جاری، 34612 مورد بوده است.
شایان ذکر است کشیک مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ساعات غیراداری و حتی تعطیلات، بصورت تلفنی پاسخگوی هموطنان عزیزمان می‌باشد.