kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال برای دیدار با قزاقستان و عراق

اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین و دیدار با قزاقستان و عراق در این مرحله از امروز آغاز می‌شود.



در چارچوب مسابقات بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، تیم ملی بسکتبال باید سوم اسفندماه (پنجشنبه) با قزاقستان دیدار کند. این دیدار به میزبانی قزاق‌ها و از مرحله دوم این رقابت‌ها برگزار می‌شود.دیگر دیدار این مرحله هم ۶ اسفندماه (یکشنبه) مقابل تیم عراق برگزار می‌شود. این دومین دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل عراق در رقابت‌های انتخابی جام جهانی است که در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود. تیم ملی ایران سوم آذرماه در نخستین دیدار رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی که از مرحله اول برگزار شد، در دیداری دور از انتظار در عراق مقابل تیم ملی این کشور متحمل شکست شد.
برای برگزاری دیدار با قزاقستان و عراق، اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال کشورمان از امروز در تهران آغاز می‌شود. روزبه ارغوان، فرید اصلانی، محمد جمشیدی، حامد حدادی، محمد حسن‌زاده، سعید داورپناه، آرن داوودی، نوید رضایی‌فر، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، ارصلان کاظمی، سجاد مشایخی، نوید نیکتاش، صمد نیکخواه بهرامی و میثم رضایی بازیکنانی هستند که در این اردو حضور خواهند داشت.
مهران شاهین طبع که با تیم پتروشیمی به عنوان سوم رقابت‌های لیگ برتر دست یافت، هدایت تیم ملی را در این دیدارها بر عهده خواهد داشت. وی تا پایان بازی‌های آسیایی اندونزی در راس تیم ملی خواهد بود.