kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

220 نماینده: پیام حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن تلاش مضاعف سه قوه برای حل مشکلات بود

220 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم کشورمان در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشکر کردند.

 


در این بیانیه که توسط اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس قرائت شد، آمده است: حماسه بزرگ و تماشایی ملت قهرمان ایران اسلامی در 22 بهمن 96، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
بیانیه 220  نماینده مجلس می‌افزاید: مردم ایران با به نمایش گذاشتن حضور چشمگیر و ماندگار در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی پیامی روشن و صریح به دشمنان قسم خورده و لجوج خود دادند و نشان راه هدایت را به سست عهدان داخلی و خارجی نشان دادند.
در ادامه این بیانیه آمده است: ما نمایندگان مجلس به داشتن چنین مردمی افتخار کرده و قدرشناسی از این مردم شریف را در تلاش و کار بیشتر برای کاهش و حل مشکلات کشور می‌دانیم، پیام صریح مردم مطالبه و تلاش مضاعف سه قوه برای حل مشکلات آنان و پرهیز از حاشیه سازی بود.
به گزارش فارس، بیانیه نمایندگان مجلس در تجلیل حضور شکوهمند مردم کشورمان در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرده است: پیام روشن دیگر 22بهمن مردم به سردمداران آمریکا و رئیس جمهور عقب‌افتاده آن و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده‌طلبی آنان بود؛ باش تا صبح دولتش بدمد که این هنوز از نتایج سحر است.