kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

اخبار کوتاه از فوتبال



  برانکو: ترکیب برنده تغییر ندارد
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش مقابل نسف قارشی ازبکستان در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: لیگ قهرمانان شروع شد. قبلا گفته بودم بازی اول بسیار سخت است مخصوصا وقتی بازی در خانه باشد اما نمی‌دانم بار چندم است که بازیکنانم هوادارنمان را شاد کردند و بازی خوبی ارائه دادند. ما سطح بالایی داشتیم و با شایستگی بردیم.او ادامه داد: از هواداران بابت حمایتشان تشکر می‌کنم. تبریک ویژه هم به بازیکنانم می‌گویم. پیروزی بهترین روش برای بالا بردن اراده است. نشان دادیم که هم قدرت و هم دانش داریم. طبیعی است که این گونه نمایش‌ها را ادامه بدهیم. به علیپور هم بابت گل‌زنی‌اش تبریک می‌گویم.ایوانکوویچ در مورد مسلمان هم گفت: من بازیکنان دیگری را به جای او در ترکیب قرار دادم. هر بازیکن پست خودش را بازی می‌کند. ماهینی خیلی خوب بازی می‌کند. به نظر شما این مشکل است؟ کمال مصدوم بود و در آمادگی قرار نداشت. همین طور نوراالهی. تیم برنده تغییر ندارد.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان هم اظهار کرد: این لیگ قهرمانان است و بازی‌ها یک سطح بالاتر از لیگ‌های داخلی است. مثل ایران، عربستان و دیگر کشورها. این سخت‌ترین بازی باشگاهی است و حریف آسان در این جا وجود ندارد. شما باید حداکثر اراده و انگیزه و شوق داشته باشید که این را بازیکنان من به خوبی نشان دادند.او در مورد منشا هم گفت: او در لیگ قهرمانان سال قبل هم به خوبی کار کرد. طبیعی است که برای منشا بازی در لیگ ایران مشکل‌تر است چون حریفان ما دفاعی بازی می‌کنند. همه چیز بستگی به بازیکن دارد که بازی خودش را به بازیکنان حریف تحمیل کند. ما از او انتظار داریم بیشتر گلزنی کند. او به خاطر اعتماد ما بازی می‌کند و زوج خوبی برای علیپور است.
قطعی شدن 2 بازی تدرکاتی ایران با یونان و لیتوانی
فدراسیون فوتبال در ادامه تدارکات برای بازی‌های دوستانه تیم ملی دو مسابقه دیگر را قطعی کرد. در ادامه برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال برای فراهم کردن بازی‌های دوستانه دو دیدار دیگر برای شاگردان کی‌روش قطعی شد.بعد از اینکه تیم ملی در تاریخ‌های 26 اسفند، سوم و هفتم فروردین و هفتم خرداد به ترتیب با تیم‌های لیبی، تونس و الجزایر و ترکیه دیدار می‌کند در دو تاریخ 12 و 18 خرداد هم دو بازی دیگر قطعی شد.در همین راستا تیم ملی در تاریخ 12 خرداد در ترکیه به مصاف یونان می‌رود و پس از این بازی به تهران بازگشته و سپس عازم کمپ روسیه می‌شود. در تاریخ 18 خرداد و در آخرین بازی تدارکاتی نیز تیم ملی با لیتوانی در روسیه دیدار می‌کند. البته تیم ملی در اردیبهشت ماه هم یک اردوی اروپایی خواهد داشت که هنوز محل اردو مشخص نشده است.
اعزام رئیس‌هیئت فوتبال شیراز
به چین تایپه به جای آشپز
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت قراردادش با تیم ملی فوتسال تا سال ۲۰۲۰ است. تیم ملی ایران برای دوازدهمین بار قهرمانی فوتسال آسیا شد. محمد ناظم الشریعه در بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران گفت: این قهرمانی را به مردم ایران و تمامی فوتسالی‌ها تقدیم می‌کنیم و به خانواده بازیکنان که نگران‌تر از همه ما بودند. او درباره مدت زمان قراردادش با تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: قرارداد من تا جام جهانی ۲۰۲۰ است. سرمربی تیم ملی فوتسال درباره مشکل تغذیه‌ای این تیم در چین تایپه و نبود آشپز کنار تیم برخلاف سایر تیم‌های ملی گفت: من در جریان آشپز نیستم. از فدراسیون بپرسید که آشپز با کدام تیم‌ها می‌رود. چیزی که می‌دانم غذای ما در آنجا خوب نبود. کادر مدیریتی ما رفته رفته مشکل را رفع کرد. مشکل مربوط به AFC بود.ناظم الشریعه در پاسخ به این سؤال که چرا به جای آشپز، رئیس‌هیئت فوتبال شیراز به همراه این تیم به چین تایپه آمد تاکید کرد: این‌ها را از ما سؤال نکنید. ما چه کار به این جریانات داریم. او از طرف AFC‌ آمده بود.سرمربی تیم ملی درباره اینکه فدراسیون فوتبال هزینه سفر رئیس‌هیئت فوتبال شیراز را محول کرده، اظهار بی‌اطلاعی کرد.
اعتصاب بازیکنان و کادر فنی پدیده
بازیکنان و کادر فنی پدیده به دلیل پاس نشدن چک‌های‌شان در تمرین این تیم اعتصاب کردند. پس از کسب نتایج ضعیف توسط پدیده مشهد، بسیاری مقصر این نتایج را بی‌انگیزگی بازیکنان این تیم می‌دانستند. سرانجام بازیکنان و کادر فنی پدیده نیز به دلیل پاس نشدن چک‌های‌شان حاضر به تمرین نشدند و تنها در زمین تمرین این تیم حضور پیدا کردند.پدیده هفته گذشته مقابل پارس جنوبی در خانه شکست خورد تا ناکامی‌های این تیم در نیم فصل دوم ادامه ‌دار باشد.
قلعه‌نویی: مقابل الدحیل ‌اشتباهات فردی داشتیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن دلیل شکست تیمش برابر الدحیل را‌اشتباهات فردی عنوان کرد. امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ذوب آهن، بعد از بازی این تیم برابر الدحیل قطر گفت: در این بازی نظم خاصی داشتیم و به گل رسیدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتیم.وی، تصریح کرد: به نظرم آن قدر که تعویض‌های الدحیل به تیمشان کمک کرد، تعویض‌های ما به ما کمک نکرد. در نهایت حریف بازی را برد و من به آنها این برد را تبریک می‌گویم.قلعه نویی اضافه کرد: تا آن زمان که نظم داشتیم ارتباط خط هافبک و مهاجم تیم حریف را قطع کردیم. هم به گل رسیدیم و هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. سه عامل باعث باخت تیم ما شد. یکی‌اشتباهات فردی بود، همچنین بعد از گل اولی که دریافت کردیم، نظم تیمی را از دست دادیم و سومین عامل این بود که الدحیل به نحو احسن از‌اشتباهات ما استفاده کرد.