kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

گلایه نماینده ولی فقیه خوزستان از عملکرد صدا و سیمای استان


   
   اهواز- خبرنگار کیهان:
نماینده ولی فقیه خوزستان از عملکرد صدا و سیمای خوزستان در زمینه اقتصاد مقاومتی به شدت گلایه کرد.
آیت‌الله سیدمحمدعلی جزایری با انتقاد از بی‌توجهی صدا و سیمای خوزستان به مقوله اقتصاد مقاومتی افزود: صدا و سیما در عمل باید مشوق اقتصاد مقاومتی باشد ولی متاسفانه این موضوع در برنامه‌های صدا و سیمای خوزستان دیده نمی‌شود و در این خصوص به شدت گلایه‌مند هستم.
امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در یک جنگ اقتصادی هستیم، اظهار داشت: از نسل جوان که بیشتر بیکاران نیز در میان این نسل قرار دارند، انتظار دارم تا آستین همت بالا بزنند و کشور را در این جنگ اقتصادی آباد کنند.
آیت‌الله جزایری با بیان اینکه هوش و استعداد جوانان ایرانی نیاز به آموزش فنی دارد، تصریح کرد: خواندن دروس به صورت تئوری فایده‌ای ندارد و مسئولان باید به این مسئله توجه کنند تا هنرستان‌های صنعتی تاسیس شود و جوانان آموزش فنی و حرفه‌ای را به خوبی یاد بگیرند.
به گفته وی باید دانشگاه‌های علمی و کاربردی در کشور فعال‌تر شوند و آموزش فنی و حرفه‌ای نیز به صورت پویاتری در شهرها و روستاها جوانان را آموزش دهند.
نماینده ولی فقیه خوزستان همچنین تاکید کرد: بانک‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت با تنفس کافی از محل صندوق توسعه ملی به کارآفرینان و جوانان جویای کار اعطا کنند تا بتوانیم زمینه اشتغال و تولید را در کشور فراهم سازیم.