kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

دروغ‌های مضحک از نوع وهابی!(اخبار ادبی و هنری)

رسانه‌های معاند بعد از هر راهپیمایی و حضور گسترده مردم در آیین‌های ملی و دینی، به پرت و پلاگویی مشغول می‌شوند تا آبروی نداشته خود را به خیال خود حفظ کنند.

تا دیروز، توزیع ساندیس و کیک، تهدید به اعدام و اخراج از ادارات دولتی، توزیع چلوکباب و... از جمله دروغ‌هایی بود که معاندین ، با جار زدن آن، حضور چند ده میلیونی و دشمن کوب مردم ایران در راهپیمایی‌ها را توجیه می‌کردند، اما دروغ امسال شبکه وهابی «کلمه» را می‌توان شاهکاری‌(!) دانست که فقط از ذهن معیوب معاندین بر می‌آید!
مجری این شبکه با عصبانیت به راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و در حالی‌که حرکت صداو سیما را در پوشش تصویری حماسه ملی ایرانیان، ناشیانه توصیف کرد، گفت:«صدا و سیما تصاویر 22 بهمن بهار و تابستان» را پخش کرد!
ظاهرا ضدانقلابیون وهابی هنوز نام فصل‌ها و ماه‌ها را نمی‌دانند و از برشمردن ترتیب این نامها عاجزند و نمی‌فهمند که بهمن ، تحت هر شرایطی، مختص به فصل زمستان است. البته بی‌سوادی ضد انقلاب محدود به وهابیون نیست. دی ماه بود که شبکه بهایی«من و تو» که از لندن برنامه پخش می‌کند، در بخش مثلا خبری خود، هیجان زده اعلام کرد، سپاه پاسداران از راه دریا شهر ایذه را محاصره کرد.این ادعا در حالی است که ایذه صدها کیلومتر با دریا فاصله دارد!