kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

مهرام یا شهرداری تبریز؛ کدام تیم قهرمان لیگ بسکتبال می‌شود؟

آخرین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال امروز (سه‌شنبه) در تبریز برگزار می‌شود و مهرام و شهرداری تبریز به دنبال کسب مقام قهرمانی هستند.

پس از چهار مسابقه نزدیک و جذاب حالا مهرام و شهرداری تبریز امروز آخرین رقابت خود در مسیر قهرمانی را برگزار می‌کنند و برنده این دیدار قهرمان لیگ خواهد شد. دو تیم در دیدارهای خانگی به یک برد رسیدند و حالا تبریزی‌ها میزبان هستند و در خانه پذیرای حریف خود خواهند بود. برخلاف یکی دو فصل قبل مرحله نیمه‌نهایی و نهایی این فصل از لیگ برتر جذابیت بسیار زیادی داشت و حالا سالن شهید توانای تبریز اوج حساسیت و جذابیت را به خود خواهد دید. در نهایت این ماراتن سنگین مهرام قهرمان خواهد شد یا شهرداری تبریز برای نخستین‌بار به این عنوان می‌رسد؟
مهرامی‌ها با ترکیبی از بازیکنان جوان و دو خارجی توانمند برای رسیدن به فینال پتروشیمی، تیم پرمهره فصل را شکست دادند و تبریزی‌ها نیز که تعداد بازیکنان با تجربه بیش‌تری دارند توانستند نفت آبادان دیگر مدعی فصل را مغلوب کنند و به دیدار نهایی برسند. دو تیم در فینال دو بر دو شدند و امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در آخرین مسابقه برای قهرمانی تلاش خواهند کرد.
 آن‌طور که اعلام شده بازی قرار است در همان سالن شهید توانا که در دیدارهای گذشته انتقادهای زیادی به آن شده بود برگزار شود اما احتمال دارد زمین دیدار پایانی تغییر کند و مسابقه در سالن صدرا برگزار شود.مهرام تا کنون شش قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ ملی دارد و به دنبال هفتمین قهرمانی‌اش است و تبریزی‌ها نیز برای نخستین‌بار به فینال رسیده‌اند و در خانه به دنبال اولین قهرمانی خواهند بود.